جانشین فرماندهی انتظامی بروجرد: امسال ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بروجرد شناسایی ومنهدم شد

جانشین فرماندهی انتظامی بروجرد: 

امسال ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد 
مخدر در بروجرد شناسایی ومنهدم شد
به گزارش وبلاگ خبری بروجرد به نقل از ایرنا

جانشین فرماندهی انتظامی بروجرد گفت: در۹ ماهه نخست سال جاری با همکاری ماموران کلانتری و پاسگاه های انتظامی این شهرستان ۱۱باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بروجرد شناسایی و منهدم شده اند.
سرهنگ محمد قاسم میری روز پنجشنبه افزود: با انهدام این تعداد باند تهیه و توزیع مواد مخدردراین شهرستان ۳۸۲کیلو و۹۴۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.وی اظهار کرد: دراین راستا نیز سه هزار و ۹۸۲ فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطردستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی بروجرد به شهروندان توصیه کرد: درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب موضوع را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگی میری بیان کرد: همچنین در این مدت باند سارقان خودرو و محتویات داخل خودرو در بروجرد کشف که در بازجویی های اولیه ۲ متهم این پرونده به ۱۱ فقره سرقت خودرو و ۲۱۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.وی با اشاره به اینکه این عملیات با همکاری ماموران کلانتری ۱۴ اندیشه انجام شد، ادامه داد: شناسایی مالباختگان انجام شده و متهمان نیز به همراه تشکیل پرونده به مقام قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

عکس: احسان صارمی خبرنگار  وبلاگ خبری بروجرد

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!