ثبت رکورد هفده میلیون (۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰) بازدید از سایت شخصی فرهاد داودوندی


به مناسبت ثبت رکورد هفده میلیون

(۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰)

بازدید از سایت شخصی فرهاد داودوندی

دعوت سایت فرهاد ۹۰ از تمامی ورزشکاران،

هنرمندان تمامی رشته ها

و رزمندگان قدیمی بروجرد و لرستان


از امروز به بعد بدون استثناء، تمامی خبرهای ورزشی، هنری و دفاع مقدس بروجرد و بروجردی ها و حتی هم استانی های عزیز با افتخار تمام با سرعت بیشتری در سایت فرهاد داودوندی ثبت خواهد شد.

فرهاد داودوندی- بروجرد:

به مناسبت ثبت رکورد هفده میلیون بازدید از سایت فرهاد ۹۰ از امروز این سایت کاملا شخصی و مستقل دربست در اختیار تمامی هیات های ورزشی و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی، هنرمندان بی شمار بروجرد در رشته های مختلف شعر، خوشنویسی، نمایش، موسیقی و …. و رزمندگان قدیمی دوران دفاع مقدس بروجرد  و ثبت خاطرات شهدای قهرمان، جانبازان گرامی، آزادگان سرافراز و …. خواهد بود.

برای پیشرفت این شهر زیبا و با فرهنگ و تاریخی هر چقدر هم که کار کنیم باز هم کم است.

سایت فرهاد ۹۰ علاوه بر موارد گفته شده بالا آمادگی دارد بعنوان پربازدید ترین سایت شخصی بروجرد و حتی لرستان و ایران، تمامی خبرهای مختلف رشد و پیشرفت بروجرد و دیگر نقاط استان عزیزمان را به طرق مختلف پوشش خبری بدهد.

امیدوارم بتوانم در سال ۱۳۹۶ به امید خدا اگر عمری باقی بود بتوانم بیشتر به زادگاه بسیار زیبا و تاریخی ام و استان عزیزمان خدمت کنم.

لطفا مطالب و خبرهای خود را لطفا به شماره ۰۹۱۶۱۶۲۲۵۹۵ فرهاد داودوندی تلگرام کنید.

لازم به ذکر است بخاطر اینکه تمامی خبرهای سایت، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام  را خودم به تنهایی گرد آوری و در دنیای مجازی ثبت می کنم، مطالب ارسالی بینندگان  عزیز در نوبت قرار خواهد گرفت…

دوستدار تمامی بینندگان عزیز

فرهاد داودوندی


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!