تقدیر از وزنه بردارن مدال آور بروجردی

تقدیر از وزنه بردارن مدال آور بروجردی

 فرهاد داودوندی- بروجرد:

عصر یکشنبه در محل سالن وزنه برداری بروجرد از مدال آوران این رشته ورزشی تقدیر بعمل آمد.

در این نشست که با حضور آقای محمود ترابی رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد، حاج علیرضا مرادی رئیس هیات وزنه برداری بروجرد و جمعی از اعضاء هیات و مربیان و وزنه برداران رده های مختلف سنی برگزار گردید ابتدا رئیس هیات ضمن خوش آمد گویی در رابطه با فعالیت های این هیات و کسب عناوین بسیار مهم آسیایی و جهانی توسط وزنه برداران بروجردی که تا کنون در ورزش لرستان سابقه نداشته است سخن گفت.

حاج علیرضا مرادی در ادامه حمایت مدیران ورزشی شهر و استان از وزنه برداران بروجردی را خواستار شد و افزود: برای کسب عناوین و مدال های بیشتر آسیایی و جهانی بیش از اینکه اکنون شاهد هستیم روسای ورزشی استان، برای حمایت از این هیات و ورزشکاران این رشته سنگین باید قدم پیش بگذارند.

آقای احمدی دبیر هیات نیز طی سخنانی کوتاه به رشد سریع رشته وزنه برداری بروجرد طی چند سال اخیر اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد حمایت های لازم انجام بگیرد تا روند رو به رشد این رشته ورزشی در بروجرد سرعت بیشتری به خود بگیرد.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد از هیات وزنه برداری بروجرد بعنوان یک هیات موفق که توانسته در عرصه های داخلی و بین المللی خوش بدرخشد نام برد و اعلام نمود برای حمایت از وزنه برداری بروجرد در حد توان به کمک و حمایت از هیات وزنه برداری خواهد افزود.

آقای محمود ترابی به پاس فعالیت های هیات وزنه برداری بروجرد مبلغ ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال کمک نقدی و ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال نیز جهت تجهیز بیشتر سالن وزنه برداری به این هیات تقدیم نمود و دستورات لازم را نیز برای تعمیر و تجهیز سیستم برق رسانی و روشنایی سالن اعلام و علاوه بر قهرمانانی که در این جلسه با پاداش نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند قول تقدیر از بقیه مدال آوران وزنه برداری طی چند روز آینده را نیز داد.

در خاتمه مراسم هدایای نقدی به قهرمانان وزنه برداری بروجرد اهدا شد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!