تغییر جنسیت پلنگ صورتی / تصاویر

203026 87 تغییر جنسیت پلنگ صورتی / تصاویر

 

 

 

 

 

نمایش «ردپای صورتی» نوشته احسان گودرزی و به کارگردانی آروند دشت‌آرای در واقع بازآفرینی و یا بهتر بگوییم اقتباسی آزاد از انیمیشن «پلنگ و صورتی» و «مورچه و مورچه خوار» است اجرای خود را از ۴ خرداد ماه در تماشاخانه استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است.

 

 

 

 

203026 871 تغییر جنسیت پلنگ صورتی / تصاویر

 

 

 

 

در اجرای دشت آرای شاهد شخصیتهای نوستالوژیک و محبوبی هستیم که بارها آنها را در انیمیشن‌های دوران کودکی دیده‌ایم. پلنگ صورتی، بازرس گلزوو، گروهبان دودو، مرد سفید، مورچه، مورچه خوار از جمله شخصیتهایی هستند که در این نمایش بازسازی شده اند.

 

 

 

203026 872 تغییر جنسیت پلنگ صورتی / تصاویر

 

 

 

 

البته دشت آرای در نمایش «ردپای صورتی» در واقع ردپایی از این انیمیشن های محبوب را به تصویر کشیده و داستانی که مورد استفاده قرار داده روایتی خیالی از این موجودات است و شباهتی به آنچه که مخاطب سالها با آن روبرو بوده، ندارد.

203026 873 تغییر جنسیت پلنگ صورتی / تصاویر
از ویژگی‌های این اثر نمایشی می توان به طراحی لباس و منطبق با اصل شخصیت‌های این کارتون‌های نوستالوژیک اشاره کرد. امیر اثباتی طراحی لباس نمایش«ردپای صورتی» را بر عهده دارد.

یکی دیگر از نکات جالب توجه در این نمایش تغییر جنسیت پلنگ صورتی و مورچه از مرد به زن است.

دشت آرای در نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» نیز میلو سگ تن تن را که در نسخه انیمیشن نر بود تبدیل به سگی ماده با بازی طناز طباطبایی کرده بود.

در این اثر نمایشی داریوش موفق در نقش سربازرس کلوزو، فرزین محدث گروهبان دودو، کاظم سیاحی مرد سفید، ستاره پسیانی مورچه، رامین سیاردشتی مورچه خوار، اشکان مهری کارگردان، ساناز باقری منشی و مارین میلر پلنگ صورتی هستند.
203026 874 تغییر جنسیت پلنگ صورتی / تصاویر
مارین میلر بازیگر هلندی دارای جوایز متعددی از جشنواره‌های معتبر تئاتری اروپا و مسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسه است و بر ۸ گویش از زبان انگلیسی احاطه کامل دارد.
میلر همچنین کارگاه‌های آموزشی متعددی در زمینه تئا‌تر فیزیکال و حرکت مدرن برگزار کرده است.
203026 875 تغییر جنسیت پلنگ صورتی / تصاویر
این اثر نمایشی که کاری از گروه تئاتر «ویرگول» است تا ۱۵ تیرماه ساعت ۲۰ در تماشاخانه استاد ناظرزاده کرمانی میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.
203026 876 تغییر جنسیت پلنگ صورتی / تصاویر
گردآوری : ایران خاتون
منبع:mehrnews.com

 


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!