تبریک بخاطر انتصاب آقای شهاب روزبهانی


تبریک بخاطر انتصاب آقای شهاب روزبهانی

ریاست محترم اداره آموزش و پرورش بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

همیشه معتقدم نباید روز اول به هیچ مدیری بخاطر قبول مسوولیت تبریک گفت!

ما چه می دانیم؟ شاید آن شخص که در روز اول برایش بنر می زنیم و تبریک می فرستیم، مدیر ناتوانی باشد، پس بهتر است بگذاریم روز آخر که می خواهد مسوولیت را تحویل بدهد، نگاهی به دوران مدیریت آن شخص بیندازیم، دو دو تا چهار تایی کنیم و ببینیم آن مدیر در طی دوران مدیریت خودش چه کارهای مثبتی برای شهرمان انجام داده است!



و اما….

تا ساعاتی دیگر آقای شهاب روزبهانی ریاست محترم اداره آموزش و پرورش بروجرد جای خود را به مسوول محترم دیگری تحویل خواهد داد تا در سنگر دیگری به آموزش و پرورش جوانان این شهر خدمت کند



همانگونه که در اول عرایضم نوشتم، معتقدم که در روز آخر مدیریت، در صورتی که آن شخص مدیر توانمندی بوده باید به وی تبریک گفت.

به همین خاطر است که بعنوان یک شهروند بروجردی به جناب آقای شهاب روزبهانی بخاطر مسوولیتی که در اداره آموزش و پرورش داشت تبریک می گویم.



اگر در کارنامه ایشان فقط و فقط بازسازی دبیرستان امام(ره) هم بود همین کافی بود که کارنامه موفقی از خود به جا بگذارد تا جایی که دبیرستان مخروبه ای را که تحویل گرفته بود با یک بازسازی اساسی در حضور وزیر آموزش پرورش به گونه ای تحویل دانش آموزان شهرمان داد که بسیار آبرومندانه شده است.


در یک نگاه مختصر، کارنامه آقای شهاب روزبهانی مثبت بود


ارتقا آموزش و پرورش بروجرد از رتبه آخر به رتبه اول در استان لرستان، افتتاح دبیرستان شبانه روزی دخترانه، بازسازی عالی دبیرستان مخروبه امام (ره)، جوانگرایی، فعالیت های ورزشی بی وقفه، ساختن سالن کشتی، فعالیت های میدانی در سطح مدارس شهر و روستا و …… باعث گردیده


که اینک و در روز آخر مدیریت به آقای شهاب روزبهانی بخاطر انتصاب شان در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ به ریاست اداره آموزش و پرورش بروجرد در حدود ۶۰۰ روز قبل تبریک بگویم و برایش آرزوی موفقیت روز افزون داشته باشم. والسلام.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!