بیانیه انتخاباتی حاج احمد عبدی زاده

بیانیه انتخاباتی آقای حاج احمد عبدی زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

با سلام واحترام به همشهریان عزیز

همانطور که مستحضرید صاحبان زر و زور وتزویر و تفکرات متحجر داعشی  هرآنچه در توان داشتند به کار گرفتند تا مانع ورود اینجانب به عرصه انتخابات شورا شوند

اما به لطف خدا و دعای شما مردم شریف در نیمه شب منتهی به روز انتخابات نام و کد بنده بشماره ۴۵۲ رسما از طرف هیئت مرکزی و وزارت کشور به فرمانداری بروجرد اعلام شد.
 
ولی علی رغم فرصت ۷ساعته تا شروع انتخابات از جانب مقامات اجرایی و نظارت هیچگونه اقدامی در راستای وارد نمودن مشخصات بنده در لیست نامزدها و از همه مهمتر عدم ثبت کد ونام بنده در دستگاه الکترونیک رای گیری موجب شد که عملا تا ساعت ۱۲ ظهر در اکثر صندوقها امکان ثبت رای این حقیر میسر نبوده  و حتی در برخی از صندوقها تا ساعت ۹ شب هم خبری از اسم بنده وجود نداشته ،که این عمل مصداق بارز تخلف، تبعیض و فرصت نابرابر در رقابت با سایر کاندیداها بود.

عزیزان از همان روز انتخابات این حقیر مراتب اعتراض خودرا کتبا به کلیه مراجع ذیصلاح در شهرستان،استان وکشور اعلام نمودم اما علی رغم پیگیری فراوان متاسفانه نتیجه ای در بر نداشت  و حق قانونی این حقیر نادیده گرفته شد و صحت انتخابات بروجرد مورد تایید قرار گرفت.

قضاوت را به شما مردم شریف میگذارم وامیدوارم متولیان امر در پیشگاه خداوند متعال پاسخ مناسبی برای این گونه عملکردها داشته باشند.

بهر حال ضمن احترام و تمکین به  قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و داشتن آرزوی سلامتی توام با موفقیت برای مقام معظم رهبری و همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی از همه عزیزان دور و نزدیک  اعم از خانواده های معظم شهدا؛طلاب وروحانیون معظم، جانبازان، ایثارگران؛فرهنگیان،پزشکان ومهندسین  دانشگاهیان،دانشجویان، طوایف بزرگ لرستان و ایل بزرگ بیرانوند ؛ بازاریان و اصناف،بسیجیان و هیئت امنای مساجد شهرستان بروجردوهمچنین کلیه کارکنان وکارگران شریف و همیشه مظلوم شهرداری بروجرد  که در این مدت بنده حقیر را مورد لطف و عنایت خود قرار داده اند صمیمانه و متواضعانه تقدیر و تشکر مینمایم.
 
در پایان از جوانان عزیزی که در فضای مجازی با راه اندازی گروهها و کانالهای تلگرامی حمایت خودرا اعلام نمودند سپاسگزارم و به دلیل عدم فرصت کافی درراستای مشارکت در مباحث وگفتگوهاو همچنین رسیدگی به امورعلمی و پژوهشی و امورات شخصی توفیق همراهی با شما در فضای مجازی و گروه “شهریاران زاگرس” را نخواهم داشت.
امیدوارم همواره موفق و پیروز و سربلند باشید

والعاقبه للمتقین

خادم همه شما

حاج احمد عبدی زاده

۱۱خردادماه۱۳۹۶


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!