برگزاری مسابقات نونهالان استانی در شهرستان بروجرد


برگزاری مسابقات نونهالان استانی

در شهرستان بروجرد

به گزارش روابط عمومی،سیاوش سپهوند رئیس هیئت دوومیدانی استان لرستان افزود: مسابقات نونهالان با حضور ۶۰ ورزشکار در سراسر لرستان در شهرستان بروجرد برگزار شد .

سپهوند اظهار داشت: شهرستان بروجرد بعنوان قطب دوومیدانی استان و کشور خواستگاه و زادگاه خیلی از ورزشکاران بزرگ بوده است. سیاست استراتژی دوومیدانی استان این است که بار دیگر دوومیدانی شهرستان بروجرد استارت استعدادیابی و کار پایه ای را انجام دهد . الحمدالله برگزاری مسابقات نونهالان بخوبی در این شهرستان برگزار شد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان لرستان تصریح کرد:  استعدادیابی این نونهالان در سراسر استان در شهرستان بروجرد در سلامت کامل برگزار شده است و امیدواریم که باعث بوجود آمدن قهرمانان بزرگی در سال های آینده باشد .

این مسئول یادآور شد: تیم نونهالان را با نظر کمیته فنی ۲۴ تیرماه به مسابقات مناطق کشور اعزام خواهیم کرد. و امیدواریم بتوانیم در منطقه ۴ که شامل ۵ استان(کرمانشاه،کردستان،همدان،ایلام و لرستان) می باشد بتوانیم خوبی کسب نماییم.
سیاوش سپهونداظهار داشت:  از هیئت دوومیدانی شهرستان بروجرد و کلیه افرادی که در طی یکماه برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند تشکر و قدر دانی می کنم.













































دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!