بروجرد و افراد معتمد



“بروجرد” بخاطر نداشتن افراد “معتمد “

رنج می برد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

قدیمی ها که نور به قبرشان ببارد به درستی می گفتند: اگر بزرگ نداری برو یک تکه سنگ را گوشه خانه ات، بعنوان “بزرگ” قرار بده!

متاسفانه مدتهاست در این شهر، روی همه به هم، باز شده و کوچک و بزرگی دیگر معنا ندارد!

به واقع بروجرد در شرایط حساس فعلی از نداشتن افراد “معتمد واقعی” بسیار ضربه  می خورد.

بروجرد به مردان و زنان بزرگی احتیاج دارد که از منافع خود بگذرند و برای رفع مشکلات شهر بزرگی کنند، همچنین  باعث دوستی و مودت بین دیگران بشوند.

وجود این افراد در مواقع حساس می تواند برای شهر بسیار گره گشا باشد.

 مدتی است با توجه به شیوع بیماری کرونا، از دل خاکستر وضعیت فعلی شهر، افرادی در حال سر برآوردن هستند که خوشبختانه تلاش  شبانه روزی برای رفع مشکلات شهر و همشهریان  را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

نگارنده معتقد است این افراد اگر وابستگی جناحی نداشته باشند و  به جای چسبیدن و آویزان شدن به افرادی که به عناوین مختلف سال هاست  از آنها  آبی برای بروجرد گرم نشده و مطمئنا در آینده هم نخواهد شد،
بالاخره به این باور برسند که باید بعنوان یک شهروند متعهد، آستین ها را برای پیشرفت بروجرد بالا بزنند، مطمئتا می توانند در آینده،  نقش بسیار مثبتی برای برون رفت بروجرد از وضعیت نامطلوب فعلی ایفا کنند.

ختم کلام اینکه افرادی که صاحب نفوذ کلام و اعتبار در میان مردم هستند باید بعنوان معتمدین شهر، نقش تاریخی خود را برای رشد بروجرد به کار بگیرند و دست در دست همدیگر بروجرد را از نو بسازند


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!