بروجرد شهری که رنگ و بوی نوروزی ندارد

بروجرد شهری که رنگ و بوی نوروزی ندارد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

هر چی می خواهیم از دسته گل های به آب داده شورای شهر و شهرداری چیزی ننویسیم، نمی شود که نمی شود!

 هر چه می خواهیم خودمان را به مانند روسای مربوطه که شهر را هزار سال عقب برده اند و خودشان را به کوچه علی چپ می زنند، ما هم خودمان را بی خیال نشان بدهیم نمی شود که نمی شود!

چهار تا بلوک کنار بلوارهای وسط خیابان را رنگ زدن، آنهم بلوک هایی که به مانند دندان کرم خورده می باشند، باعث نخواهد شد شهر زیبا بشود!

زیبایی ظاهری بروجرد مدتهاست بخاطر مدیریت صد در صد غلط، از دست رفته است.

ختم کلام اینکه بروجرد رنگ و بوی نوروزی ندارد که ندارد که ندارد!

با دیدن شهری که خیابانها و کوچه هایش بخاطر مدیریت غلط شخم زده هستند، و بوی کهنگی سراسر شهر را گرفته، هر کسی نظرش بر خلاف نگارنده است برود با دیدن این مخروبه حالش را ببرد!

از آنجایی که قلم مان را به چندر غاز نفروخته و منافع شهر را به منافع شخصی خودمان ترجیح می دهیم و جیره خوار هیچکس هم نیستیم و دست مان هم با هیچکس در هیچ کاسه ای نبوده و  نیست، رُک و صریح و بی رودربایستی می گوئیم بخاطر حال و روز نامساعد زیبا سازی نوروزی در بروجرد، فکرش را هم که می کنیم حال مان از این مثلا مدیریت شهری خراب می شود!  والسلام.

داریم دعا دعا می کنیم زودتر موعد انتخابات شورای شهر بعدی برسد تا با یاری پروردگار مهربان و گوش شیطان و بدخواهان این شهر کر، با یک انتخاب صحیح شهر را از این وضعیت بسیار نامطلوب بیرون ببریم، به امید خدا


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!