برنامه‌ریزی برای احیای ۲۰ واحد راکد تولیدی در بروجرد

برنامه‌ریزی برای احیای ۲۰ واحد راکد تولیدی در بروجرد
بازرسی از بازار بروجرد تشدید می‎شود | پایگاه خبری جماران
به گزارش وبسایت خبری بروجرد
معاون برنامه‌ریزی، توسعه و هماهنگی اقتصادی فرمانداری بروجرد گفت: در سال جاری احیای ۲۰ واحد تولیدی که به تملک بانک‌ها درآمده‌اند، در دستور کار است.
احمد گودرزیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۰ واحد تولیدی راکد در بروجرد احیا و به چرخه تولید بازگردانده شدند.وی عنوان کرد: با احیای دوباره این واحدهای تولیدی و صنعتی در بروجرد زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۵۰ فردا جویای کار فراهم شد.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه و هماهنگی اقتصادی فرمانداری بروجرد بیان کرد: در سال جهش تولید نیز کلنگ‌زنی کارخانه فروسیلیس و احیای شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد نخستین اقدام در راستای احیاء و تقویت صنعت این شهرستان بود.

گودرزیان از برنامه‌ریزی با هدف ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی در سال جاری خبر داد و ادامه داد: تحقق این مهم در گرو ایفای نقش مسوولان و مدیران ادارات است.وی با اشاره به اینکه ۲۰ واحد تولیدی در بروجرد به تملک بانک‌ها درآمد‌ه‌اند، تاکید کرد: یکی از اولویت‌های امسال بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید و از سرگیری فعالیت در آن‌ها است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و هماهنگی اقتصادی فرمانداری بروجرد با اشاره به اینکه آمار دقیق بیکاران در دست نیست، گفت: به طور تقریبی ۱۲ هزار بیکار در بروجرد وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی سالانه زمینه اشتغال بین ۱۵۰۰ تا ۲ هزار نفر از آن‌ها فراهم شود.

گودرزیان بر ضرورت تسهیل و رفع موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاری در بروجرد تاکید و بیان کرد: با از سرگیری فعالیت کارخانه عظیم خودرو، زمینه افزایش نیروهای مشغول به کار در این واحد از ۱۳۰ به ۴۵۰ نفر وجود دارد./فارس

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!