با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان؛ ۵۶ پروژه به مناسبت هفته دولت در بروجرد به بهره برداری می رسد

با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان؛
۵۶ پروژه به مناسبت هفته دولت
در بروجرد به بهره برداری می رسد

به گزارش سایت خبری بروجرد

فرماندار بروجرد گفت: ۵۶ پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در بروجرد به بهره برداری می رسد که با افتتاح این پروژه ها زمینه اشتغال تعدادی از جویندگان کار فراهم شده است.
رضا آریایی فرماندار بروجرد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: از دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهید رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده و فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام است.وی اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت ۵۶ پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری و یا کلنگ زنی می شوند که از این تعداد سه پروژه خدماتی، سه پروژه صنعتی و ۴۸ پروژه عمرانی است و در این هفته ۲ پروزه نیز طی مراسمی کلنگ زنی می شوند.

به گفته وی از مهمترین پروژه های این هفته گازرسانی به ۲۷ روستای بروجرد است که برای این پروزه ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده و با افتتاح ان ۱۱۳۶ خانوار روستایی از گاز شهری بهره مند می شوند.
آریایی اظهار داشت: در هفته دولت با افتتاح سه پروژه صنعتی در بروجرد زمینه اشتغال برای ۴۸ نفر از جویندگان کار فراهم می شود و همچنین با افتتاح پروژه های خدماتی زمینه اشتغال ۱۲ نفر دیگر فراهم خواهد شد.
فرماندار بروجرد تصریح کرد: افتتاح اولین مرکز اوتیسم در بروجرد، افتتاح مرکز کودکان کار و افتتاح دومین مرکز مشاوره ژنتیک در بروجرد ازر جمله پروزه های خدماتی هستند که مرکز اوتیسم در بروجرد دومین مرکز در استان لرستان است که به بهره برداری می رسد و خدمات مورد نیاز را به مراجعین ارائه می دهد.

وی بیان کرد: کلنگ زنی یک بند خاکی در اشترینان و پاسگاه محیط بانی در منطقه تالاب بیشه دالان دو پروژه ای هستند که در هفته دولت با حضور مسئولین کلنگ زنی خواهد شد.

منبع:سفیر افلاک

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!