بالاخره پس از ۱۰ روز که از عید می گذرد هموطنان بختیاری شادی و نوروز را به بروجرد آوردند

بالاخره پس از ۱۰ روز که از عید می گذرد

هموطنان بختیاری

شادی و نوروز را به بروجرد آوردند


فرهاد داودوندی- بروجرد:

در حالیکه اصلا و ابدا ایام نوروز امسال  بروجرد رنگ و بوی شاد و سرزنده ای در سطح شهر نداشت و ندارد، و فقط کار ما بروجردی ها شده که در سکوت کامل چند قدمی در دو سه مکان تاریخی فرسوده برداریم و یا احیانا میهمانان غریبه خود را برای خالی نبودن عریضه برای بار صدم به بالای تپه چغا برده و یا با ماشین جاده گلدشت را بصورت رفت و آمد تردد کنیم، بالاخره آنهم با همت هموطنان بختیاری مان یک حال و هوای شاد نوروزی به شهر ما هم رسید.

در حالیکه در خرم آباد در سه نقظه شهر مکان هایی برای حضور مسافرین نوروزی برای دیدن موسیقی محلی لری ندارک دیده شده و در شهر های دیگر سیل مسافرین نوروزی باعث شناساندن آن شهر ها به دیگر هموطنان مان شده، روز سوم عید، کلید ققل در ورودی شبستان تاریخی مسجد امام (ره) را برای بازدید معاون رئیس جمهور فراموش کرده بودند بیاورند!!!

به هر حال باز هم دم هموطنان بختیاری مان گرم که با برپایی یک جشنواره شاد و محلی بسیار زیبا شرایطی را فراهم نمودند که ما بروجردی ها هم احساس کنیم سال نو ۱۳۹۶ فرا رسیده است.

امروز یکی از بینندگان عزیز سایت مان برایم نوشته بود که ” گروه سیمرغ زاگرس بختیاری” با مسوولیت آقای موسی فتحی نرسیده به پادگان مهندسی چادر زده اند و با حضور در آن مکان اوقات شادی را برای مردم فراهم کرده اند.

حتی یک لحظه هم درنگ نکردم و بلافاصله باتفاق خانواده خودم را به آدرس نرسیده به “پادگان مهندسی جنب پمپ بنزین جدید” رسانیدم، واقعا دست شان درد نکند، با کمترین هزینه ممکن برای خانواده ها آنچنان محیط شاد محلی فراهم کرده اند که قابل وصف نیست و به واقع هر کسی نرود از نزدیک ببیند، نصف عمرش بر فناست!

این جشنواره محلی کوچک تا ۱۵ فروردین در این محل برقرار است، فقط لازم است همشهریان عزیزی که عازم محل جشنواره می شوند برای برگشتن به شهر جلوی پادگان مهندسی بسیار مواظب دور زدن با خودرو باشند که خدای ناکرده تصادفی برای شان رخ ندهد!


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!