ایجاد خوشه‌های صنعتی؛ رونق‌ساز تولید و اشتغال

ایجاد خوشه‌های صنعتی؛ رونق‌ساز تولید و اشتغال
ایجاد خوشه‌های صنعتی؛ رونق‌ساز تولید و اشتغال
به گزارش وبسایت خبری بروجرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد خوشه‌های صنعتی موجب رونق تولید و اشتغال می‌شود.
عباس گودرزی عصر امروز در جلسه بررسی نحوه ایجاد خوشه‌های صنعتی در مناطق روستایی این شهرستان اظهار کرد: ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف در بروجرد وجود دارد که میتوان در قالب خوشه‌های صنعتی نسبت به تقویت تولید و اشتغال در این زمینه‌ها اقدام کرد.

وی عنوان کرد: در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی و با وجود تنگناهای مالی و معیشتی، حرکت در مسیر رونق تولید و اشتغال و تحقق شعار سال جهاد بزرگی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت خاطرنشان کرد: اگر دغدغه عبور از مشکلات را داشته باشیم، می‌توان گام‌های خوبی در جهت رفع مشکلات کشور برداشت.

گودرزی ایجاد خوشه‌های صنعتی را بسترساز رونق بخشیدن به تولید و اشتغال، تقویت بن‌مایه‌های اقتصادی و کاهش آمار بیکاری دانست و بیان کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در حوزه روستایی بروجرد انتظار می‌رود بخشداران از همه توان خود برای ایجاد خوشه‌های صنعتی در روستاها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: ایجاد نواحی صنعتی در بروجرد زمینه‌ را برای سرمایه‌گذاری دولتی و بخش خصوصی فراهم کرده و عواید عدیده تولیدی و اقتصادی را عاید این شهرستان می‌کند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهره‌گیری مناسب از پتانسیل‌های موجود و ایجاد خوشه‌های صنعتی در بروجرد می‌تواند الگویی متفاوت را در این زمینه ارائه و معرفی کند.

گودرزی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با تسهیل‌گری و رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، همه توان خود را برای رونق تولید به کار گیرند./فارس

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!