انتخابات مجلس تمام شد پیش بسوی انتخابات شوراهای شهر و روستا

انتخابات مجلس تمام شد

پیش بسوی انتخابات شوراهای شهر و روستا

فرهاد داودوندی – بروجرد:

احیانا یکی از جمعه های خرداد ماه ۱۳۹۶ انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم و انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

بروجردی ها با توجه به آخرین انتخابات برگزار شده مجلس، چیزی در حدود ۲۷۰ هزار رای دارند که این تعداد رای اگر به صحنه بیایند می تواند منجر به ایجاد شگفتی در انتخابات شورای شهر بشود.

بسیاری از بروجرد دوستان با توجه به برگزاری انتخابات شورای شهر در خرداد سال آینده که حدود یک سال دیگر خواهد بود، مایلند حضوری پر شور تر از دفعات قبل در پای صندوق های رای داشته باشند.

سایت فرهاد ۹۰ قصد دارد برای ایجاد مشارکت حداکثری علاقمندان به بروجرد و رشد این شهر فرهنگی تاریخی، تنور مطالب مربوط به انتخابات سال آینده شوراهای شهر را از هم اکنون روشن کند و نقش موثر  سایت فرهاد ۹۰  در دوره پنجم شورای شهر بروجرد را فعالانه و بخوبی ایفا کند.

مطالب زیادی برای انتخابات شورای شهر به زودی روی سایت قرار خواهد گرفت تا روشن شود که مطالبات علاقمندان به رشد بروجرد در چه نکاتی نهفته شده است؟

باید بدانیم که تمامی کاندیداهای احتمالی مورد احترام ما می باشند اما آن چیزی که برای ما مهم، مهم و مهم تر است: بروجرد و رشد بروجرد است.

برای ما علاقمندان به رشد بروجرد مهم نیست که کاندیداهای احتمالی افکارشان بیشتر به چه گرایش سیاسی رایج نزدیک تر است، اما برای ما مهم است که قبل از انتخابات که بیش از ۱ سال به برگزاری آن مانده است شنونده برنامه های این عزیزان باشیم، برنامه های آنها را رسانه ای کنیم و در قبال سخنان گفته شده شان با جدیت تمام از آنها بخواهیم که بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و جناحی فقط برای بروجرد قدم های موثر بردارند.

سخن در مورد انتخابات شورای اسلامی شهر بروجرد بسیار است که در این مقوله نمی گنجد، اما در مطالب بعدی به آنها بیشتر خواهیم پرداخت……………..


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!