امیرحسین صادقی: اولویت استقلال است

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر خلیج فارسبه پیشنهاد باشگاه اماراتی فکر هم نکردم.

امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین استقلال گفت: استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده است. بازیکنانی مثل قاضی، نیکبخت واحدی، نوری و نظری و امیدوارم با حضور سایر بازیکنان استقلال و نفرات جدید ستاره سوم را در آسیا بگیریم.

وی در مورد اینکه نیکبخت در استقلال جواب می‌دهد یا نه گفت: قلعه‌نویی زمانی که من ۲۱ سالم بود در دربی من را مقابل علی دایی گذاشت، بنابراین باید به اعتقاد و نظرات سرمربی تیم یعنی امیر قلعه‌نویی احترام گذاشت. نیکبخت ۱۵ سال است که در لیگ بازی می‌کند. استقلال امسال علاوه بر او بازیکنان خوب دیگری را هم جذب کرده است.

وی در مورد مذاکره با تراکتورسازی گفت: با تراکتورسازی صحبتهایی داشتیم و به جمع‌بندی هم رسیدیم اما به آنها گفتم ابتدا باید با استقلال صحبت کنم و اولویت‌ام استقلال است.

صادقی در مورد پیشنهاد باشگاه اماراتی گفت: دو سه تیم اماراتی به من پیشنهاد دادند اما چون نام لیگ شان را عوض کردند و واژه جعلی به کار بردند، به احترام ایرانی‌ها و خلیج فارس حتی با آن باشگاه‌ها مذاکره هم نکرده و به پیشنهاد آنها فکر هم نکردم.

صادقی در مورد اینکه چرا امروز در تمرین حاضر شد گفت: پیش از این کارهایم برای تمدید قرارداد درست نشده بود ولی امروز همه کارها انجام شد و به تمرین آمدم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!