امام جمعه بروجرد: کیفیت تولیدات داخلی باید ارتفا یابد

امام جمعه بروجرد:
کیفیت تولیدات داخلی باید ارتفا یابد

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

امام جمعه بروجرد گفت: اگر بخواهیم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اقتصاد کشور را مقاوم کنیم تا در برابر فشارها و تحریمهای دشمن ایستادگی کند، باید به دنبال ارتقا کیفیت و کیفی سازی تولیدات داخلی کشور باشیم.
حجت الاسلام حسن ترابی روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل استاندارد لرستان افزود: متاسفانه انگیزه کافی برای ورود نهادهای فرهنگی به این حوزه وجود ندارد و سازمان ملی استاندارد باید با تخصیص بخشی از اعتبارات در راستای توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه گام بردارد.وی اضافه کرد: با توجه به اینکه افراد سودجو به دنبال سود آنی و زود هنگام هستند و به تعهدات خود عمل نمی کنند سازمان استاندارد باید جلساتی توجیهی با اصناف و تولید کنندگان در راستای استانداردسازی محصولات تولیدی داشته باشند.

امام جمعه بروجرد افزود: مردم نیز باید به دنبال کالاهای داخلی استاندارد و با کیفیت باشند که در صورت تحقق این امر، تولید کنندگان نیز به استاندارد سازی و کیفی سازی محصولات خود اهمیت می دهند و اعتماد مردم نیز به کالای داخلی و استاندارد و کیفیت جلب می شود.

مدیرکل استاندارد لرستان نیز با ارایه گزارشی از عملکرد این سازمان در سال جاری افزود: یکی از طرح هایی که اخیرا در لرستان آغاز شده ، استانداردسازی آسانسورهای دستگاههای اجرایی است.

مرضیه قنبریان افزود: ۱۸ دستکاه آسانسور مربوط به دستگاههای اجرایی در خرم آباد مورد بررسی قرار گرفت که همه آنها مشکل و نواقصی داشتند که در حال رفع آن می باشند.وی افزود: شهرستان بروجرد در میان شهرهای استان لرستان، رتبه نخست را در زمینه استاندارد سازی وسایل بازی داشته و هم کنون ۹۵ درصد وسایل شهربازیهای بروجرد استاندارد است.

در ادامه رییس اداره استاندارد بروجرد نیز گزارشی از عملکرد سه ساله این اداره را بیان کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!