امام جمعه بروجرد: توطئه های آمریکا علیه ایران همواره با شکست مواجه خواهد شد

امام جمعه بروجرد:
توطئه های آمریکا علیه ایران 
همواره با شکست مواجه خواهد شد

به گزارش سایت خبری بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت: اقدامات و توطئه های آمریکا علیه ایران در طول تاریخ همواره با شکست مواجه خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: اقدام اخیر آمریکا و دولت ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به ضرر آنها تمام شده و از این اقدام خود پشیمان شدند.
وی اظهار داشت: حمایت قاطعانه ملت ایران و دیگر کشورهای منطقه از سپاه پاسداران باعث محبوبیت بیشتر این نیروی انقلابی شد و نقشه های شوم آمریکا را خنثی کرد.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: بعد از اقدام دولت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه، دولت فرانسه و وزیر خارجه نیز اعلام کرد که فرانسه از سال ۲۰۱۰ سپاه را تحریم کرده در این راستا ملت ایران از وزیر امورخارجه انتظار دارند تا جواب دشمنان را در محافل بین المللی قاطع بیان کند.
حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به اینکه دولت امریکا فجیع ترین جنایات را در طول تاریخ علیه ملت ایران انجام داده است، اضافه کرد: واقعه طبس نمونه ای از توطئه امریکایی ها علیه ایران اسلامی بود که با یاری خداوند با طوفان شن خنثی و با شکست روبرو شد.
وی با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) تلاشهای فراوانی برای برقراری امنیت همه جانبه کشور در اوج گمنامی انجام می دهند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: ارتش، سپاه، بسیج و ملت ایران در آزمون یاری رساندن به هم وطنان سیلزده خوش درخشیدند و با کمک همه جانبه به هم نوعان خود حماسه ای بزرگ آفریدند.
وی اظهار داشت: بیش از ۶ هزار طلبه جوان و نیروی های بسیجی، سپاهی و ارتشی در استانهای سیل زده فعالیت می کنند تا تلخی حادثه سیل و ویرانی خانه و کاشانه مردم فراموش شود.
وی بیان کرد: امروز کسانی که با خلوص نیت و تمام توان در خدمت رسانی به آسیب زدگان سیل کمک می کنند همان بسیجیان و سپاهیان و ارتشیان غیوری هستند که دغدغه نظام و ولایت و انقلاب را دارند./ایرنا بروجرد

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!