امام جمعه بروجرد: تلاش دشمن دور کردن جوانان از باورهای دینی و ارزشهاست

امام جمعه بروجرد:
تلاش دشمن دور کردن جوانان 
از باورهای دینی و ارزشهاست
به گزارش سایت خبری بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت: تلاش دشمن دور کردن جوانان از باورهای دینی و ارزشهاست و با هجمه های فکری و فرهنگی می کوشد تا به اهداف خود  برسد.
حجت الاسلام “حسن ترابی” امام جمعه بروجرد شنبه در جلسه شورای ساماندهی جوانان که در دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: برزگترین سرمایه هر کشوری نیروی جوان است و شکست و موفقیت های هر کشوری بستگی به نیروی جوان همان کشور دارد چرا که در هر کشوری که به جوانها میدان داده می شود، استعداد جوانان شکوفا شده و اهداف به خوبی پیش می رود اما هر جایی که به ظرفیت جوانان بی توجهی شود پیشرفت کشورها متوقف می شود.

وی با اشاره به این که دشمن در این شرایط جوانان را هدف قرار داده و با هجمه های فکری و فرهنگی می کوشد تا به اهداف خود  برسد اضافه کرد: نظام سلطه تلاش می کند برای به زانو درآوردن هر کشوری نیروی جوان همان کشور را تضعیف کرده و از پا درآورد و جوانان را برای توسعه و پیشرفت کشور بی انگیزه کند.
امام جمعه بروجرد تصریح کرد: دشمن امروزه همه امکانات خود را به کار گرفته تا نسل جوان را از ارزشها و نظام دور کند و با ایجاد فاصله به اهداف خود برسد.به گفته وی متاسفانه با توجه به این همه هجمه دشمن و توطئه های دشمنان برای جوانان، اما به خوبی از ظرفیت نیروی جوان استفاده نشده و علیرغم این که وزارتخانه ای تحت عنوان ورزش و جوانان وجود دارد اما همه هم و غم این وزارتخانه ورزش است و این ادغام نشان داد که ادغام درستی نبوده است چرا که همه مسائل جوانان در ورزش خلاصه نمی شود.
حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: نباید توجه به جوانان تنها در حد شعار و سخنرانی باشد و نیاز است که با بررسی مسائل و مشکلات جوانان، برای حل آنها اقدام اساسی کرد.به گفته وی اگر جوانان احساس کنند که به آنها توجه می شود ترغیب و تشویق شده و امید به آینده در آنها بیشتر نمایان می شود.

منبع خبر بازتاب بروجرد

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!