امام جمعه بروجرد: اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان غالب مردم تبدیل شود

امام جمعه بروجرد:
اقتصاد مقاومتی باید به 
گفتمان غالب مردم تبدیل شود


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
امام جمعه بروجرد نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را یادآور شد و گفت: اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان غالب مردم تبدیل شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز سه شنبه در دیدار مسئولان شهرستان بروجرد در دفتر خود افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه کارنامه یکساله دولتمردان به مردم و ارزیابی عملکرد دولت است.وی اضافه کرد: اگر مردم از خدمات دولت و دولتمردان مطلع شوند نسبت به آینده امید بیشتری پیدا می کنند و در راه پشتیبانی از نظام با دلگرمی بیشتری حاضر می شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: بهترین ارزیاب عملکرد دولت مردم هستند زیرا ارزیابی های گروه های سیاسی معمولا با سیاه نمایی یا سفید نمایی همراه است.وی افزود: رفتار غیرمنصفانه علیه دولت در هر زمانی ناپسند است و اگر قرار است عملکرد دولت مورد قضاوت قرار گیرد باید با کمال انصاف این کار انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی توجه به نظرات، توصیه ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای همه مردم و مسئولان ضروری خواند و اظهار کرد: داشتن روحیه مردمی از توصیه های اصلی مقام معظم رهبری به مسئولان است.وی سفرهای استانی هیات دولت را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تاکنون چندین وزیر دولت یازدهم در شهرستان بروجرد حضور یافته اند ولی متاسفانه این حضور بسیار کوتاه بوده است و نتوانسته دردی از مردم دوا کند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه پست های مدیریتی نباید پلی برای چپاول کشور باشند، گفت: مدیران باید ساده زیست باشند تا مردم نسبت به نظام اعتماد پیدا کنند.وی افزود: ارائه آمار واقعی فعالیت ها از دیگر توصیه های مقام معظم رهبری به مسئولان است زیرا مردم واقعیت ها را در زندگی خود به وضوح مشاهده می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه نظام دانست و اظهار کرد: نباید اقدام مسئولان به ایجاد خلل در این سرمایه منجر شود.وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید از دشمن غافل شوند، گفت: مسئولان باید بدانند که آمریکا دشمن ملت ایران است و از دشمن چیزی جز دشمنی انتظار نمی رود.

امام جمعه بروجرد کاهش نرخ تورم، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، بهبود اشتغال و توجه به فرهنگ را از دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی باید گام های مفیدی برداشت و نباید در انتظار بیرون از کشور ماند.وی اضافه کرد: باید تکیه ما بر ظرفیت ها و توان داخلی باشد البته هنوز نتوانسته ایم اقتصاد مقاومتی را به باور مردم برسانیم.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی گفت: متاسفانه همواره تنگ نظری هایی برای جلوگیری از توسعه شهرستان بروجرد و اراده هایی برای عقب نگه داشتن این شهرستان وجود داشته است که باید با دلسوزی و اتحاد مسئولان این موانع از سر راه توسعه و پیشرفت شهرستان برداشته شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!