امام جمعه بروجرد: آتش به اختیاربه مفهوم کار فرهنگی قانونی وخود جوش است

امام جمعه بروجرد:
آتش به اختیاربه مفهوم کار
فرهنگی قانونی وخود جوش است
به گزارش ایرنا-بروجرد
امام جمعه بروجرد گفت: آتش به اختیار به مفهوم کار فرهنگی قانونی وخود جوش است و نباید عده ای در این راستا تعبیرغلط داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: مقام معظم رهبری درخطبه های نمازعید سعید فطر مفهوم اتش به اختیار را به خوبی توضیح دادند.
وی با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی وظیفه دولت ملت است اظهارکرد: نیروهای فرهنگی ایران اسلامی باید بیش از هرشخص دیگری مراقب نظم وامنیت کشور باشند و با کارهای فرهنگی و قانونی درسایه رعایت مقررات در راستای تعالی فرهنگ جامعه تلاش کنند.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به اقدام پارلمان اروپا درقرار دادن سپاه درلیست سیاه واعمال تحریم اضافه کرد: این اقدام دشمنان تازگی ندارد کشورهای استکباری سپاه را مسئول ناکامی خود در منطقه و شکست تروریست ها درعراق و سوریه می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود خدمات قابل توجهی به نظام ارائه کرده است نقش این یگان انقلابی در خنثی کردن توطئه منافقین درقبل ازپیروزی انقلاب و دوران های دفاع مقدس وسازندگی بر کسی پوشیده نیست.وی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اکنون با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا طرح های بزرگ عمرانی درکشوررا برعهده دارد و با وجود طلب ۳۲۰ هزارمیلیارد ریالی از دولت همچنان به کار خود ادامه می دهد.امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته حقوق بشراضافه کرد: درهفته دوم تیرماه به خصوص دردهه ۶۰ حوادث بزرگی درکشور رخ داد که صحنه گردان اصلی آنها امریکا بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: ترور رهبر معظم انقلاب، شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، حمله شیمیایی دشمن به سردشت و حمله به هواپیمایی مسافربری ایران همه جنایاتی بود که توسط کشورهای استکبای به سرکردگی آمریکا اتقاق افتاد.وی اظهار کرد: با توجه به جنایات بی شمار آمریکا در ایران این کشور بزرگترین ناقض حقوق بشراست و نمی تواند مدعی دفاع از حقوق بشر در جهان باشد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت گفت: وهابیت اسلام اشرافی واسلام آمریکایی را ترویج می دهند.وی افزود: وهابیت در عربستان در جهت منافع امریکا حرکت می کند و تامین کننده منافع سردمداران این کشورهستند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: آل سعود در منطقه یکی از عوامل اصلی تفرقه، اختلاف و خشونت است که امیدواریم که به زودی شاهد نابودی آن باشیم.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!