امام‌جمعه بروجرد: دانشجو چشم بینا و صدای رسای حق‌طلبی است

امام‌جمعه بروجرد:
دانشجو چشم بینا و صدای رسای حق‌طلبی است
دانشجو چشم بینا و صدای رسای حق‌طلبی است
به گزارش وبسایت خبری بروجرد
حجت‌الاسلام سید علی حسینی در دیدار جمعی از  فرماندهان و بسیج دانشجویی شهرستان که ۱۶ آذرماه به مناسبت روز دانشجو صورت گرفت، اظهار کرد: دانشجویان همواره در دفاع از حق و حقیقت پیشگام بوده‌اند و نقش مؤثری در صحنه‌های مختلف انقلاب داشته‌اند.

وی تصریح کرد: به برکت وجود جوانان غیرتمند ایران اسلامی پیشرفت‌های بزرگی نصیب انقلاب و نظام شده و همه پیشرفت مرهون زحمات جهادی جوانان این مرز و بوم است.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس همین دانشجویان و دانش آموزان بودند که با دست‌خالی حماسه آفریدند و امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های علمی و فناوری بزرگی دست‌یافته‌ایم.

حسینی با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق توسط سپاه، افزود: جوانان غیرتمند ایران اسلامی در سپاه با توان بالای موشکی پایگاه آمریکا را هدف قرار می‌دهند و آمریکا به‌عنوان یک ابرقدرت جهانی کاری از دستش برنمی‌آید.

وی اضافه کرد: مشکلات امروز جامعه به دلیل سو مدیریت است ولی متأسفانه برخی در داخل کشور مشکلات را به گردن رهبری می‌اندازند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: امروز رهبری در بسیاری از صحنه‌های حساس انقلاب وارد شده و مشکلات را سر و سامان می‌دهد در همین مسئله کرونا با پیام رهبری سپاه و بسیج و بسیاری از آحاد مردم پای کار آمدند و حماسه‌ای بزرگ برای یاری هم‌وطنان خلق کردند.

حسینی با اشاره به مهم‌ترین وظائف دانشجو گفت: بصیرت افزایی و روشن گری کار مهم یک دانشجو انقلابی است، خوشبختانه یک بستر خوب در فضای مجازی هست که باید کار فرهنگی در این زمینه شود.وی ادامه داد: آگاهی دادن به مردم، صدای مردم بودن از وظایف یک دانشجو انقلابی است.

گفتنی است، در این دیدار برخی از دانشجویان حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادت خود را درباره مسائل مختلف بیان کردند./ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!