افتخاری:برای مربی ما از کاه؛کوه ساختند/به رحمتی گفتم حرف نزند

افتخاری:برای مربی ما از کاه؛کوه ساختند/به رحمتی گفتم حرف نزند

بچه ها در بازی نخست استرس داشتند


 سید رضا افتخاری پس از بازگشت کاروان استقلال درباره اینکه آیا فکر می کرد آبی پوشان سه گل به التعاون بزنند اظهار داشت:  به هواداران و مردم ایران تبریک می گویم انشالله بتوانیم ستاره سوم را بگیریم.بله ما فکر می کردیم که سه گل بزنیم. بچه ها در بازی نخست استرس داشتند.
وی در ادامه افزود: امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد. در بازی با الاهلی ما بدشانسی آوردیم و گل های بدی در دقایق بدی خوردیم که نشد جبران کنیم. ولی تجربه خوبی بود. در بازی های بعد این نقایص را جبران کردیم
مدیرعامل استقلال درباره سفر یک باره اش به عمان خاطرنشان کرد:  قرار بود نروم اما گفتم شاید مشکلاتی پیش بیاید و حضورم باعث بشود که این مشکل حل شود. هماهنگی ها سخت بود. باید برای ویزا و اقامت شرایطی را برای نمایندگان AFC فراهم می کردیم. ممکن بود جریمه شویم و خودم آنجا حضور پیدا کردم.
وی درباره خوابیدنش در فرودگاه گفت: شش، هفت ساعت پرواز ما تاخیر داشت. دو و نیم به فرودگاه رسیدیم و طبیعی است کسی که شب تا صبح بیدار باشد کاری نمی توان کرد.
مدیرعامل استقلال درباره محرومیت رحمتی و اینکه باشگاه برای او کاری کرده است یا خیر اذعان داشت: هیچ کاری نکردیم. قرار است با مسئولان فدراسیون در این باره صحبت کنیم. من به مهدی گفتم که صحبتی نکند و اگر نتیجه ای نداشت ما یک فکر می کنیم. اگر نبخشند نمی توانیم کاری بکنیم. باید مراحل قانونی را طی کنیم. ابتدا با مذاکره و سپس با درخواست این کار را پیش می گیریم. 
وی درباره حضور مربی استقلال در یک محل نا مناسب در امارات تصریح کرد: چیزی که ثابت نشده نباید درباره اش صحبت کرد. من هم فقط چیزهایی شنیده ام. تازه رسیدم و از داخل اطلاعی ندارم. به این مسائل دامن می زنند و از کاه، کوه می سازند.
افتخاری در پایان درباره انتخاب عضو پنجم هیئت مدیره گفت: هیئت مدیره ابتدا باید مجمع تشکیل شود تا نفر پنجم مشخص شود. مشکلات ما فعلا نفر پنجم نیست بلکه باید بدهی ها را کم کنیم. ۴ خارجی بودند که دو تا را پرداخت کنیم. آقای پروپیچ که به یک سال دیگر موکول شد. ساموئل هم انشالله این هفته قسط اول را می دهیم تا با خیال راحت کارمان را پیش ببریم.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!