از مشاهیر و مفاخر بروجرد در زادگاهشان تجلیل کنیم


از مشاهیر و مفاخر بروجرد

در زادگاهشان تجلیل کنیم

فرهاد داودوندی- بروجرد:

افتخار من اینست که زاده بروجردم و پدرم پزشک حضرت آیت الله العظمی بروجردی بود، قصد دارم تا زنده ام، دینم را به زادگاهم بروجرد ادا کنم.( استاد لوریس چکناواریان)

افتخار می کنم که بروجردی هستم، آرزو دارم روزی در زادگاهم فرهنگسرای بزرگی برای مردم شهرم بروجرد بسازم ( استاد جواد بختیاری)

سخنان بالا مربوط به دو چهره فرهیخته بروجردی می باشد که در سطوح بالای هنر جهان صاحب نام هستند و با صداقت کامل بیان می کنند که به بروجرد زیبا عشق می ورزند.

صدها اندیشمند بروجردی در حال حاضر در داخل کشور و دیگر نقاط جهان وجود در قید حیات هستند که به بروجرد زادگاه شان و به همشهریان بروجردی شان عشق می ورزند.

استاد لوریس چکناواریان و واستاد جواد بختیاری تنها نمونه هایی از بزرگانی هستند که در بروجرد به دنیا آمده اند و در تمامی آثارشان به اینکه در “شهر فرزانگان و استعداد های درخشان” به دنیا آمده اند اشاره کرده اند.

غرض از نوشتار بالا اینکه، دیگر وقتش رسیده فرزندان بزرگ بروجرد را که افتخار شهر و دیارمان در کشور و همچنین در دنیا هستند را ارج بنهیم، در زادگاه خودشان برای آنها مراسم قدردانی بگیریم، همانگونه که آنها به بروجرد و بروجردی ها افتخار می کنند، ما نیز در عمل نشان بدهیم که این مشاهیر و مفاخر سرمایه های فرهنگی ما هستند.

پس به جاست برای انجام یک فعالیت فرهنگی واقعی، مسوولین محترم شهر و ما مردم فرهنگ دوست و قدرشناس بروجرد آستین همت را بالا بزنیم و مراسمی در خور شان و جایگاه والای جهانی فرزندان برومند این شهر برداریم و برای شروع این حرکت زیبای فرهنگی، چه بهتر که در آینده نزدیک مراسم تجلیل از استاد لوریس چکناواریان و استاد جواد بختیاری را به نوبت برگزار کنیم

بزودی و برای اینکه هر چه سریعتر به نتیجه برسیم، مطالبی دیگر در این رابطه به نگارش در خواهد آمد….


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!