اخذ رضایت زندانی محکوم به قصاص نفس


خبر بسیار مهم و اختصاصی سایت فرهاد داودوندی

اخذ رضایت زندانی محکوم به قصاص نفس

 از پای چوبه دار در زندان بروجرد

ملکشاهی از بخشش  و نجات یک زندانی از پای چوبه دار در زندان بروجرد خبر داد:

 با تلاش های مستمر  و مجدانه  اعضای کمیته صلح و سازش  و اقدامات مکرر  و رایزنی ،توسط محمدی دادستان و مسئولین زندان بروجرد صورت گرفت موجب اخذ رضایت  زندانی ( م ح) از پای  چوبه دار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای لرستان: با  اهتمام  وتلاش های صورت  گرفته  توسط کار گروه  صلح سازش زندان بروجرد به  ریاست محمدی دادستان بروجرد ، اردشیر ملکشاهی رئیس زندان  اعضای کمیته  صلح و سازش زندان بروجرد حضور چندین مرتبه در منزل  اولیای دم وتشکیل جلسات با خانواده  مقتول (ع ب)   موجب اخذ رضایت زندانی ( م ح) از پای چوبه دار شد.

ملکشاهی در ابتدا  با اشاره به احدایثی ار اهل بیت (ع)  بر اهمیت موضوع گذشت  و بخشش  از دید گاه قرآن کریم  تاکید داشت  : یکی از برنامه ها و سیاستهای قوه قضاییه اشاعه فرهنگ صلح و سازش است که امروز مصداق آن عیناً اتفاق افتاده و شاهد گذشت و ایثار یک خانواده مقتول بودیم.

 وی در ادامه  گفت زندانی (م ح) که از سال ۹۱ در زندان بود با برگزاری چندین جلسه در منزل اولیای دم با حضور مسئولین قضایی ، زندان ، نیروی انتظامی و برخی ریش سفیدان و تلاش های مستمر مددکاران اجتماعی زندان صورت گرفت موجب شد زندانی بنام (م ح)  از پای چوبه دار  نجات یابد.

ملکشاهی تصریح کرد: با حضور خانواده مقتول  در زندان بروجرد در یک اقدام خداپسندانه و به خاطر خشنودی خداوند باری تعالی رضایت بی قید و شرط خویش را اعلام  داشته  که در نوع خود کاری بسیار ارزشمند است.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!