اختصاص ۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به لرستان

اختصاص ۶ هزار و ۲۰ میلیارد
ریال اعتبار عمرانی به لرستان

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا 
امید امیدی شاه آبادی روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی و بودجه شهرستان بروجرد در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری طرح های نیمه تمام استان لرستان نیاز است که با توجه به تخصیص ۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریالی اعتبارات عمرانی استان حداقل ۱۰ سال در صورت جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات زمان نیاز است.

امیدی شاه آبادی با بیان اینکه ۵۰۰ هزار میلیارد ریال از ۵۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی شناور و ملی هستند، گفت: بخش عمده ای از اعتبارات عمرانی قابل پیگیری و جذب اعتبارات ملی شناور می باشند که امیدواریم مدیران توانمند استان لرستان بتوانند سهم بیشتری از این اعتبارات جذب کنند.وی اظهار کرد: پارسال الزاماتی از جمله پرداخت هشت درصد اعتبارات به بنیاد مسکن و ۱۰ درصد به آب روستایی در توزیع اعتبارات وجود داشت که خوشبختانه امسال این الزامات وجود ندارند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری لرستان افزود: امسال ۲ موضوع اقتصاد مقاومتی و برنامه محور بودن در کمیته اعتبارات استان لرستان مدنظر است.

سهم اعتبار هریک از ادارات و دستگاه های اجرایی بروجرد در این نشست بیان شد که برخی از مسئولان این شهرستان در خصوص افزایش اعتبارات بحث و تبادل نظر کردند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!