اتفاقی که در سکوت در شلوغی رخدادهای انتخابات در بروجرد انجام گرفت

اتفاقی که در سکوت، همزمان با شلوغی

رخدادهای انتخابات در بروجرد انجام گرفت

فرهاد داودوندی- بروجرد:

آقای غلامرضا بروجی را دیگر می توان با جرات بعنوان یک فعال اجتماعی که دارای پایگاه قابل قبولی نیز در شهرمان می باشد به شمار آورد.

این چهره سیاسی اجتماعی شهرمان در روزهایی که بروجرد و بروجردی ها درگیر انتخابات بودند و تمامی خبرها برایشان تحت شعاع انتخابات قرار می گرفت، با تمام وجود پیگیر مسائل ریز و درشت بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) بود.

آقای غلامرضا بروجی که مسوول دفتر آقای علاء الدین بروجردی نماینده محترم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز می باشد با یک دقت نظر ویژه تمامی کمبودهای بیمارستان جدید التاسیس بیمارستان را رصد کرد و خوشبختانه مانع از نصب لوازم بیمارستانی مواد دوم گردید.

نگارنده قبلا نیز در نوشته ای دیگر از دو نماینده شهرمان آقایان علاء الدین بروجردی و حاج عباس گودرزی که نگذاشتند این بیمارستان ناقص با عجله قبل از انتخابات ریاست جمهوری افتتاح بشود به نیکی یاد نموده بود، اما جا دارد از آقای غلامرضا بروجی  که ده ها مورد از نواقص این بیمارستان را که در بازدید سرزده،  صورت برداری کرده بود نیز به نیکی یاد کنیم.

سعی خواهیم کرد در آینده اگر رفع نشود، کمبودهای این بیمارستان را رسانه ای کنیم، اما فعلا به این بسنده می کنیم که خوشبختانه در زمان انتخابات که همه هوش و حواس ها به سمت کسب آراء برای کاندیداها بود، آقای غلامرضا بروجی با حضور به موقعش نگذاشت لوازم پزشکی مواد دوم و غیر استاندارد به مانند تخت های غیر استاندارد بستری، در بیمارستان آیت الله بروجردی (ره) نصب شود.  


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!