ابراهیمی:الاهلی پول و بازیکن دارد اما هوادار استقلال را ندارد

ابراهیمی:الاهلی پول و بازیکن دارد اما هوادار استقلال را ندارد

شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم به پیروزی برسیم


امید ابراهیمی پس از بازی استقلال مقابل الاهلی اظهار داشت:با بارانی که در نیمه اول بود شرایط سخت شد.به این شرایط جوی عادت نداشتیم.در نیمه دوم وضعیت بهتر شد و حریف را تحت فشار گذاشتیم.اگر موقعیت هایی که داشتیم را استفاده می کردیم می توانستیم برنده بازی شویم.
وی ادامه داد:امیدوارم در بازی آخر بازی خوبی انجام دهیم و صعود کنیم.از هوادارانی که آمدند تشکر می کنم.شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم به پیروزی برسیم.
ابراهیمی درباره اینکه امروز آبی پوشان شارژمالی شدند گفت:باشگاه چک داده است.زمان آن به ۱۰،۲۰ روز دیگر بازمی گردد.پول مال الان نیست.
وی درباره حضور استقلال در آسیا و افت نمایندگان ایران در هفته های اخیر اظهار داشت:بازی آسیا شرایطش خیلی فرق می کند.الاهلی چند بازیکن خوب و حرفه ای داشت.تیم هایی که جلوی نمایندگان ایران بازی می کنند بازیکنان خوبی دارند که کار را سخت می کند.
ابراهیمی افزود:این تیم ها بازیکن خوب و پول دارند اما هواداران ما را ندارند.امیدوارم بازی های خوبی انجام بدهیم و هواداران را خوشحال کنیم.
وی درباره اینکه آیا باشگاه استقلال با او برای فصل بعد مذاکره کرده است یا نه گفت:تا این لحظه نه باشگاه با من صحبت کرده و نه من با باشگاه صحبتی برای تمدید قرارداد داشتم در حال حاضر باید تمرکزمان روی دو بازی باقیمانده در لیگ و یک بازی باقیمانده در آسیا باشد تا بعد ببینم تکلیف تمدید قراردادم با استقلال چه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!