آیا یک بزرگ و معتمدی توی این شهر نیست با شورای شهری ها صحبت کند؟!


آیا یک معتمد و بزرگ در این شهر نیست

با “شورای شهری” ها صحبت کند؟!


فرهاد داودوندی- بروجرد:

همه شهرها در حال پیشرفت هستند، بروجرد در حال پسرفت است!

بیشترین وقت گرانبهایی که خداوند در اختیار مسوولین، مدیران و روسای شهر ما قرار داده در حاشیه های بی پایان طی می شود.

یک روز ارنج و جناح بندی شورای شهر پنجم ۳+۳+۲+۱ اعلام می شود و روز دیگر ۳+۳+۳ و یک روز دیگر جناح ها  4+5  می شود.

ظاهرا ما شهروندان هم در این جناح بندی ها اصلا  ابدا به حساب نمی آئیم  و به واقع ما فقط موظف بودیم رای بدهیم تا ۹ انسان بالغ و عاقل با دریافت حق و حقوق کامل ماهانه برای خودشان، چهار سال وقت این شهر را صرف جناح جناح بازی بکنند و هر کدام هم خود را کاملا بر حق بدانند!


البته در حال حاضر خواجه حافظ شیرازی هم از اختلافات عمیق اعضا این شورا خبر دار شده است و دیگر چشم ما هم آب نمی خورد در طول عمر شورای پنجم، کِشتی به گِل نشسته شهرداری بروجرد خود را از این همه مشکلات ریز و درشت وارهاند.

اما آنچه نگارنده را متعجب کرده این است که در این شهر که بسیاری خود را بزرگ می دانند و مدعی بزرگی هستند، یک معتمد بزرگ که طرفین از وی حرف شنوی داشته باشند پیدا نمی شود تا با برگزاری یکی دو نشست، باعث وفاق و همدلی بین اعضای پراکنده شورای شهر بروجرد بشود تا ما مردم بروجرد هم بالاخره پس از وجود چند شورای ناموفق قبلی، آرزو به دل از دنیا نرویم و بالاخره چشم مان به جمال یک شورای شهر یکدست و فعال  روشن شود!

ختم کلام اینکه دوستان عزیز در شورای شهر دوره پنجم، با این همه اختلاف که بین شما وجود دارد، رویای ما علاقمندان به رشد بروجرد را بر باد دادید، چی فکر می کردیم؟ چی شد؟! والسلام.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!