آمار مراجعه بیماران کرونایی در بروجرد روند صعودی دارد

آمار مراجعه بیماران کرونایی 
در بروجرد روند صعودی دارد
رییس شبکه بهداشت و درمان: مردم بروجرد در منزل بمانند | پایگاه خبری ...

به گزارش وبسایت خبری بروجرد

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: مراجعه بیماران کرونایی در شهرستان روند صعودی دارد و باید تدابیر لازم اندیشیده شود.
محمد کاکاوند روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: رعایت فاصله اجتماعی جدی گرفته نمیشود و روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ نفر در بیمارستان ویزیت می شوند و مجبور هستیم اعلام خطر کنیم.

کاکاوند اظهارداشت: برخی مساجد باز شده اند و وجود جمعیت در مکان های شلوغ می تواند شیوع کرونا را به دنبال داشته باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به وضعیت کرونا در روستاها بیان کرد: بسیاری از روستا درگیر هستند و برخی روستاها باید قرنطینه شوند، روستای جعفر آباد مورد کرونایی مثبت بسیاری داشته و ۱۰۰ درصد اهالی روستا تست شده و برای آنان نقاهتگاه احداث شده است.وی اضافه کرد: مردم مسائل بهداشتی را باید رعایت کنند چرا که شیوع مجدد کرونا جدی است و بیشترین آمار کرونایی در سنین ۲۹ تا ۵۵ سال که اگر بالاتر رود میزان مرگ و میر ناشی از کرونا افزایش می یابد.

کاکاوند از غربالگری ۶۴ هزار نفر در بروجرد خبر داد و افزود: این تعداد افراد مورد غربالگری قرار گرفته ولی آمار روستاهایی که درگیر کرونا می شوند در حال افزایش است.وی گفت: روزانه ۱۳۰ تست در بروجردانجام می شود که دقیق و بدون خطا بوده و در برخی از مراکز بهداشتی روزانه بیش از ۳۰۰ بیمار کرونایی تست و ویزیت می شوند.

کاکاوند افزود: با توجه به بالا رفتن آمار کرونا ولی خوشبختانه آمار کشته ها ۶ درصد است در حالی که این رقم در دنیا هفت درصد است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: هفت طرح عمرانی شبکه بهداشت آماده افتتاح بوده و همچنین سی سی یو پیشرفته بیمارستان امام(ره) نیز در حال راه اندازی است./ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!