آقا مسعود طالشی و بلایی که به خیر گذشت پول شیرینی و گل را که من می دادم!

آقا مسعود طالشی و بلایی که به خیر گذشت

پول شیرینی و گل را که من می دادم!

فرهاد داودوندی- بروجرد:

از دیروز که شنیده ام مسعود خان طالشی حدود یکی دوماه قبل دچار برق گرفتگی شدید با برق سه فاز شده و دوستان مشترک مان و بخصوص جامعه فوتبال خبر رسانی نکرده اند، شدیدا به هم ریخته ام!

آقا مسعود چندین سال است با تمام وجود به فوتبال بروجرد خدمت می کند.

 با توجه به اینکه اصالتا زاده خرم آباد است و با پیشکسوتان عزیز خرم آبادی هم دوستی دیرینه دارد، در این مدت خدمات ارزنده بسیاری به فوتبال نونهالان، نوجوانان، جوانان و حتی پیشکسوتان بروجرد نموده است.

این رسمش نبود و نیست که بعد از اینهمه زحمت توسط آقای طالشی برای ورزش شهرمان  با ایشان اینگونه برخورد شود و هیات فوتبال و جامعه فوتبال در قبال این خبر مهم سکوت پیشه کنند.

اگر مشکل برای عیادت از این چهره محجوب فوتبال ، مبلغ مادی هدیه یکدسته گل و شیرینی و میوه بود که من ( فرهاد داودوندی)  حاضر بوده و هستم تمام مبلغ را بپردازم، اما اینچنین شرمنده روی مسعود خان طالشی نشوم که وقتی توی خیابان ایشان را دیدم و موضوع را فهمیدم از تعجب خشکم زد و از شرمندگی که هیچکسی به من اطلاع نداده رویم نمیشد نگاه صورت آقا مسعود کنم!

به هر حال امیدوارم آقای مسعود طالشی هر چه سریعتر بهبود کامل پیدا کند و تا دیر نشده جامعه فوتبال بروجرد از این چهره زحمتکش فوتبال بروجرد طی مراسمی دلجویی بعمل بیاورند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!