آقای محمود ترابی، حامی و مشوق برگزاری مسابقات استانی و کشوری در بروجرد



آقای محمود ترابی، حامی و مشوق

برگزاری مسابقات استانی و کشوری در بروجرد


فرهاد داودوندی- بروجرد:

خوشبختانه بروجرد مدتهاست هر از چند گاهی میزبان مسابقات استانی و کشوری در رشته های مختلف ورزشی می باشد که آخرین آنها میزبانی مسابقات کشتی نوجوانان ایران در رشته های کشتی آزاد و فرنگی بود.

بر خلاف بعضی روسای هیات های ورزشی که بخاطر مشکلات برگزاری اینچنین مسابقاتی، زیاد مایل نیستند مسابقات استانی و یا کشوری در رشته های زیر نظر خود را در بروجرد برگزار کنند، اما در عوض آقای محمود ترابی رئیس محترم اداره ورزش و جوانان بروجرد همیشه یک پای ثابت برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی در بروجرد می باشد.

نگارنده خود بارها شاهد بوده که رئیس اداره ورزش و جوانان وقتی کم و کاستی در راه برگزاری مسابقات بزرگ در بروجرد دیده، خود شخصا آستین همت را بالا زده و به یاری هیات ورزشی مربوطه شتافته است.

بنوعی دیگر می توان گفت، آقای محمود ترابی مشوق  و حامی خوبی برای هیات های ورزشی بروجرد می باشد که بتوانند درخواست میزبانی  مسابقات کشوری را از فدراسیون ها کسب کنند.

با توجه به داشتن سالن های ورزشی مناسب در بروجرد و بخصوص سالن بزرگ و زیبای ولایت امیدواریم تمامی هیات های ورزشی برای میزبانی مسابقات مهم پا پیش بگذارند، زیرا می توان این اطمینان را داد که پس از گرفتن مجوز مسابقات ورزشی بزرگ کشوری توسط هیات های ورزشی،  در اینطرف قضیه حضور فعال آقای محمود ترابی باعث خواهد شد کم و کاستی در راه برگزاری چنین مسابقات بزرگی در بروجرد مشاهده نشود.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!