آقای احمد روستایی مربی بدنساز: نقدی بر مربیانی که سلامتی را فدای قهرمانی ورزشکاران میکنند‌

نامه آقای احمد روستایی مربی بدنساز:

نقدی بر مربیانی که سلامتی را

فدای قهرمانی ورزشکاران میکنند‌


با سلام به استاد قلم آقای داود وندی

نقدی بر مربیانی که سلامتی را فدای قهرمانی ورزشکاران میکنند‌

اینکه دراین شهر مربیانی که به خاطر اهداف شخصی خود نوک بینی خودشان را میبینند جای تاسف دارد چرا ؟؟


کم و بیش شنیده ایم که بعضی از ورزشکاران نونهال با روزی ۲جلسه تمرین به قهرمانی رسیده اند به نظر شما دوستان، آیا ورزشکاران نونهال باید روزی ۲جلسه تمرین کنند.آنهم به خاطر قهرمانی .

مربیانی که از جمله معروف “نابرده رنج گنج میسر نمیشود” استفاده میکنند وبا این مثال از ورزشکاران نونهال مانند یک کارگر معدن کار میکشن عرض می کنم، اگر ورزشکاران روزی ۲جلسه تمرین کنند  که هر جلسه آن معمولا ۲ساعت به طول می انجامد حجمی برابر ۱۴۶۰ساعت تمرین که ۶۰ ساعت آن فدای سر شما..

۱۴۰۰ ساعت تمرین برای یک ورزشکار جوان میباشد نه نونهال این دلیل محکمی برای مربیان عزیز هست که ورزشکاران در رده سنی نونهالان و نوجوانان خوب ظاهر میشوند اما در رده جوانان وبزرگسالان اثری از این عزیزان نیست.

به نظر شما دوستان یک ورزشکار نونهال که اینک این همه تمرین را متحمل می شود بعد ها  در رده سنی بزرگسالان روزی چند ساعت تمرین باید انجام دهند که به قهرمانی برسند؟

احتمالا روزی ۴جلسه تمرین با حجم ۳ساعت در هر جلسه!!!


به همین دلایل است که با این همه نونهال قهرمان، بخاطر تمرینات غیر استاندارد دیری نمی گذرد که ما بهترین سرمایه های ورزشی خود را از دست می دهیم و در رده بزرگسالان دیگر نامی از آنها در هیچ کجا نمی شنویم!

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!