آقایان ناصر مرادی و منوچهر درویش بیابانی دو عضو شورای شهر بروجرد صدای اعتراض بروجردی ها به تغییر نام خیابان بهار را شنیدند



آقایان ناصر مرادی و منوچهر درویش بیابانی

 دو عضو محترم شورای شهر بروجرد

صدای اعتراض بروجردی ها

به تغییر نام “خیابان بهار” را شنیدند


فرهاد داودوندی- بروجرد:

به دنبال تغییر نام خیابان بهار بروجرد به نام “بلوار شورا” و اعتراض گسترده بروجردی ها به این عمل شورای شهر بروجرد، آقای ناصر مرادی و آقای منوچهر درویش بیابانی دو عضو محترم شورای شهر بروجرد اعلام نمودند که روز چهارشنبه در جلسه شورا حتما پیگیر برگرداندن نام اصیل خیابان ” بهار ” خواهند شد.

متاسفانه مدتهاست شورای شهر بروجرد بخاطر اختلافات بسیار زیادی که درون آن وجود دارد در اقداماتی عجولانه و غیر کارشناسی شده موجبات رنجاندن همشهریان عزیز شده اند.

یادمان نرفته ماه گذشته نیز خانواده محترم سه شهید قهرمان و بزرگوار حسینی نسب با تجمع در یک خیابان نصف و نیمه و مخروبه که بنام این سه برادر شهید دلاور نامگذاری شده بود، اعتراض شدید خود را به این نامگذاری کارشناسی نشده ابراز داشتند.

با توجه به اینکه شورای شهر تا چند ماه آینده تغییر خواهد کرد، انتظار این بود که اعضا این شورا در این ماه های آخر برای رشد بروجرد کاری کنند کارستان! اما متاسفانه آنچنان این شورا درگیر اختلافات درونی است که ………..!

به هر حال سخنان آقایان ناصر مرادی و درویش بیابانی مبنی بر برگرداندن نام خیابان بهار را باید به فال نیک گرفت و امیدواریم دیگر اعضا محترم شورا نیز فاصله خود را با شهروندان کم کنند و در این چند ماه باقی مانده با انتخاب درست خود سر و سامانی به وضعیت نابسامان شهری بروجرد بدهند.

در ضمن منتظر می مانیم تا روز چهار شنبه از طریق آقایان ناصر مرادی و منوچهر درویش بیابانی و دیگر اعضا شورای شهر خبر شنیدن برگرداندن نام “خیابان بهار” را به همشهریان عزیزمان اطلاع رسانی کنیم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!