آغاز مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور در بروجرد از چهارشنبه

آغاز مسابقات قهرمانی فوتسال 
نوجوانان کشور در بروجرد از چهارشنبه


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور از فردا چهارشنبه با حضور علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال کشور و آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال در شهرستان بروجرد آغاز می شوند.
رئیس هیات فوتسال بروجرد در این باره گفت: ۶۴ تیم از ۳۲ استان ( هر استان ۲ تیم) در ۱۶ گروه چهار تیمی و به صورت حذفی در این مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند و چهار تیم نخست به لیگ برتر راه می یابند.

سید کمال الدین حسینی روز سه شنبه افزود: تعدادی از تیم ها از روز گذشته وارد بروجرد شده اند و برخی از آنها امروز در حال اسکان هستند.وی اظهار کرد: مراسم قرعه کشی تیم ها امشب با حضور ناظران فدراسیون انجام و مسابقات از فردا صبح به طور همزمان در چهار سالن ورزشی بروجرد آغاز می شوند.

رئیس هیات فوتسال بروجرد افزود: یک یا ۲ تیم از بروجرد با نام اداره ورزش و جوانان و منتخب بروجرد در این مسابقات شرکت می کنند.به گفته وی آیین آغاز رسمی این مسابقات ساعت ۱۸ فردا(چهارشنبه) با حضور تیم های ورزشی در مجموعه ورزشی ولایت بروجرد برگزار می شود.وی رژه تیم ها و حرکات نمایشی ورزشکاران رزمی و باستانی کار را از برنامه های این آیین عنوان و اظهار کرد: کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال کشور در این آیین سخنرانی می کند.

حسینی افزود: برخی از واحدهای صنعتی شهرستان بروجرد در حد توان برای برگزاری این مسابقات کمک کرده اند.به گفته وی این مسابقات به مدت ۱۰ روز در چهار سالن ورزشی ولایت، کارگران، شهید بروجردی و هفتم تیر شهرستان بروجرد برگزار می شوند. 

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!