آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در لرستان

آغاز رای گیری انتخابات ریاست 
جمهوری و شوراها در لرستان


به گزارش ایرنا

کار رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز جمعه در لرستان آغاز شد.
رئیس ستاد انتخابات لرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: یکهزار و ۷۶۶ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در نظرگرفته شده است.

حبیب الله خجسته پور با بیان اینکه ۲۶ هزار نفر از عوامل اجرایی ، نیروی انتظامی و بازرسی در کنار عوامل نظارت انتخابات را در لرستان برگزار می کنند، اظهار کرد: ۳۷ هزار لرستانی رای اولی هستند.به گفته وی یک هزار و ۲۴ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها و ۶ هزار و ۵۱۳ داوطلب شوراهای در روستاهای این استان در مدت قانونی تبلیغات به رقابت پرداختند.

خجسته پور همچنین گفت: داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شهر و روستاهای لرستان برای کسب ۱۴۱ کرسی شهری و چهار هزار و ۸۰۰ کرسی روستایی در این مدت با هم رقابت کردند و امروز مردم علاوه بر انتخاب رئیس جمهور کشور نمایندگان خود را در شوراها انتخاب خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان افزود:انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، نورآباد و کوهدشت به صورت الکترونیکی برگزار می شود و ۵۹۹ شعبه الکترونیکی در این ۶ شهر در نظر گرفته شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۹ اردیبهشت ماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!