آزادی ۳ نفر از زندانیان زندان بروجرد توسط یک بانوی خیر

آزادی ۳ نفر از زندانیان زندان بروجرد

 توسط یک بانوی خیر

آزادی ۳ نفر از زندانیان زندان بروجرد با پیگیری مدیر داخله زندان و کمک مالی خانم مرادی از اعضای انجمن بیماران خاص و ام اس

به گزارش روابط عمومی زندان های لرستان، با پرداخت مبلغ ۱۵ میلیون تومان توسط سرکار خانم مرادی از اعضاء انجمن بیماران خاص و ام اس بروجرد و پیگیری های مدیر داخله زندان بروجرد سه نفر از زندانیان از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند .

 عبدالرضا نظری مدیر داخله زندان در این باره گفت : کمک های خیرین به زندان و زندانیان بروجرد در طول سالهای اخیر بسیار خوب و امیدوار کننده بوده است که در روزهای پایانی سال جاری با پرداخت مبلغ فوق ۳ نفر دیگر از زندانیان این زندان آزاد شدند .

خانم یاراحمدی رئیس انجمن بیماران خاص و ام اس بروجرد که پیگیر آزادی زندانیان فوق شده بود گفت : در صددیم تعداد بیشتری خیر برای آزاد سازی زندانیان و کمک به خانواده های ایشان به انجمن حمایت و رئیس زندان معرفی کنیم .

 رئیس زندان بروجرد گفت : زندانیان مذکور بعلت عجز از پرداخت بدهی در زندان مانده بودند و با پیگیری و رایزنی آقای نظری و مذاکره با شکات و پرداخت مبلغی توسط خیر محترم از زندان آزاد شد اند . احمد معتقد افزود : امیدواریم در روزهای آتی و با کمکخیرین تعداد دیگری از زندانیان آزاد شوند .


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!