استاد محمد حسین رحمانی و تقدیر از شهردار بروجرد

تصویر ندارد

استاد محمد حسین رحمانی

و تقدیر از شهردار بروجرد

مدیران هر جامعه ای اداره کنندگان و یا به اعتباری سازندگان آن جامعه می باشند . و منطبق با نوع مدیریت خویش ، به خودی خود مسوولیت های تعریف شده و مدونی را نیز ، برعهده دارند .

اما ، داشتن مسوولیت الزاما به این معنی نیست که هر مدیری تمامی توان مدیریتی خود را در راه نیل به اهداف سازمان تحت مدیریت خویش به کار بندد . افزون بر آن ، توان مدیریتی هر مدیری محدود می باشد . و همین تفاوت هاست که مرز بین مدیران دلسوز و قوی با مدیران مسوولیت ناپذیر و ضعیف را مشخص می نماید .

تردیدی نیست که این تحلیل هر چند مجمل ،تنها جوامع عقب افتاده و یا کمتر توسعه را شامل می گردد . چراکه ، در جوامع پیشرفته و توسعه یافته ، قوانین و مقررات محکم و خلل ناپذیر این گونه جوامع ، به هیچ روی حضور مدیران مسوولیت ناپذیر و یا ضعیف را برنمی تابند و اصولا کمترین مجالی را برای پرورش و عرض اندام چنین مدیرانی فراهم نمی سازند .

بر همین اساس ، در جامعه ای که ما در آن زندگی می کنیم و قانون ارزیابی مستمر عملکرد مدیران در آن تصویب نشده است و به این ترتیب ، پدیده ای به عنوان پالایش عرصه ی مدیریتی و نهایتا حذف مدیران نالایق در آن وجود ندارد ؛ قدر مدیران توانمند و شایسته را باید بدانیم و به خدمات شان ارج بگذاریم تا از این رهگذر اخلاقی ، دست کم آنان را به خدمتگزاری بیشتر ترغیب نمائیم .

و اما ، هفته پیش و در آخرین روز سفر کوتاهی که به بروجرد داشتم ، بر حسب اتفاق گذرم به محله سابقم یعنی کوی باغ چال – که فضای محاط و نسبتا وسیع آن ، چند سال پیش از این به همت شهرداری شهرمان به بوستانی با مهندسی شکیل و زیبا و با نام استاد مهرداد اوستا تغییر چهره داده است – افتاد .

اگرچه درخت های این بوستان هماهنگ با گذر زمان قد برافراشته ودر این فصل سال ، خرمی خاصی به آن بخشیده بود ، ولی  نمی دانم به چه دلیلی ، اثری از تابلو آن به چشم نمی خورد !

بعد از ظهر همان روز – شنبه دهم تیرماه – به تهران بازگشتم و با فرا رسیدن فردایش ، با دفتر شهردار محترم بروجرد ؛ آقای یاراحمدی تماس گرفتم و از قضا پس از سال ها با صدای آشنای آقای ملایری از دوستان بسیار خوب و دیرینه ام در جایگاه رئیس دفتر آقای شهردار مواجه شدم که به روال گذشته بنده را مورد لطف خود قرار دادند و پس از شنیدن ماجرای تابلو ، گوشی را به جناب شهردار – که آهنگ کلام و نحوه برخورد ایشان ، انسانیت ارجمند و شخصیت صمیمی شان را به نمایش می گذاشت – دادند

که ایشان نیز ، بنده را شرمسار محبت خویش ساختند و قول دادند که طراحی و ساخت و نصب تابلو جدیدی برای بوستان مورد بحث ؛ آنهم در اسرع وقت محقق خواهد شد .

بنده در باوری خوشبینانه و با عنایت به موانع و عوامل بازدارنده رایج گریبانگیر سازمان های اداری ، انتظار تحقق بخشیدن چنین قولی را پس از سپری شدن حداقل ده روز داشتم .

 اما ، با نهایت حیرت  و درست بعد از بیست وچهار ساعت از آن تماس تلفنی ، آقای ملایری تصاویر نصب تابلوئی در این بوستان را با طراحی بسیار هنرمندانه و متنی در خور اعتبار فرهنگی استاد اوستا برایم ارسال نمودند .

این اقدام سریع و دلپذیر بی اختیار طرح های ضربتی آقای کرباسچی را در روزگاری که شهردار تهران بودند برایم تداعی کرد .

به هر تقدیر ، به حکم حقشناسی ، بهترین سپاس های خود را به شهردار محترم و فرهنگ پرور بروجرد و رییس دفتر گرامی وپرتلاش شان که مسوولیت پیگیری و به انجام رساندن این اقدام فرهنگی را عهده دار بودند ، تقدیم می نمایم و امیدوارم همواره روزگار موفق و سرافراز باشند .

محمد حسین رحمانی


کمک ها برای (“حسن” کودک ۲۵ ساله) از مرز ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان گذشت

تصویر ندارد

کمک ها برای (“حسن” کودک ۲۵ ساله)

 از مرز 8 میلیون و 250 هزار تومان گذشت


فرهاد داودوندی- بروجرد:

غروب امروز وقتی به خانواده ” حسن” کودک ۲۵ ساله”  گفتم که تا یکی دو هفته آینده یک عدد وانت تقریبا مدل بالا توسط کمک های مردمی که به حساب اینجانب واریز شده، برای شان تهیه خواهیم کرد، بسیار شگفت زده شده بودند و نمی توانستند باور کنند که طی فقط 24 ساعت، خیرین عزیز برای کمک به این خانواده بیش از 8 میلیون و 250 هزار  تومان به آنها هدیه داده اند.

مادر خانواده در حالیکه اشک در چشمانش جمع شده بود، پیوسته در حالیکه دستانش رو به سوی آسمان بود، از خدای مهربان می خواست که سلامتی و تندرستی نصیب خیرین کند.

…….در کمتر از ۲۴ ساعت کمک های مردمی برای یاری خانواده بسیار نیازمندی که فرزند ۲۵ ساله شان رشد یک کودک دو سه ساله را داشته به بیش از ۸ میلیون و دویست  و پنجاه هزار تومان رسید.

خیرین عزیز به واقع ترجمان ” چو عضوی به درد آورد روزگار،،، دگر عضو ها را نماند قرار ” را با زیباترین حرکت دسته جمعی در رابطه با این خانواده بسیار نیازمند به رخ کشیدند.

برای گزارش به خیرین عزیز به اطلاع می رساند:

طی ۲۴ ساعت گذشته مبالغ زیر توسط مردم شریف و خیرین عزیز برای کمک به خانواده (“حسن” جوان ۲۵ ساله بسیار نیازمندی که اندازه کودک ۴ ساله است) به حساب اینجانب واریز شده است :

سری اول تا ظهر ۱۳ تیر

۵۰۰٫۰۰۰
ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ رسال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال +
۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال +
۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال +” ۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱۰۰۰٫۰۰۰ ریال” +
۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۶۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال +
۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۲۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال +
۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال +
۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱۴۵٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰
ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال =


سری دوم تا ۱۲ شب ۱۳ تیر

۵۰۰٫۰۰۰
ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال +۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۲۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال +۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱۰۰٫۰۰۰ ریال + ۲۵۰٫۰۰۰ ریال + ۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۲۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۴۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۴۰۰٫۰۰۰ ریال + ۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۷۰۰٫۰۰۰ ریال



تا کنون…… مبلغ  82.595.000 ریال

@@@@@@@@

گاهی خدا

با دست تو دست دیگر بندگانش را میگیرد.

با زبان تو گره از كار بنده ای باز میكند.

وقتی دستی را به یاری میگیری،

بدان كه در آن زمان دست دیگر تو در دست خداست

مَّثَلُ
الَّذِینَ یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ
أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِی كُلِّ سُنبُلَةٍ مِّئَةُ حَبَّةٍ وَاللّهُ
یُضَاعِفُ لِمَن یَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ.


مَثَل
(صدقات‏) كسانى كه اموال خود را در راه خدا انفاق می كنند، همانند دانه‏ اى
است كه هفت خوشه برویاند كه در هر خوشه‏ اى صد دانه باشد؛ و خداوند براى
هر كس كه بخواهد (آن را) چند برابر می ‏كند، و خداوند گشایشگر داناست‏.

بقره/۲۶۱


تمامی خیرین عزیزی که مایلند در امر
خدا پسندانه کمک به “” حسن کودک بیمار و نیازمند ۲۵ ساله“” آستین همت را بالا بزنند می
توانند کمک های هر چند اندک مادی خود را به حساب  کارت بانک تجارت  شماره :

  5859831008771817

 بنام فرهاد داودوندی واریز کرده و پیامک ارسال مبلغ خود را نیز به شماره تماس 09161622595  ارسال نمایند


بازگشت بابک فتاحی قهرمان جهان به بروجرد

تصویر ندارد

بازگشت قهرمان جهان به بروجرد

مراسم استقبال از بابک فتاحی

 قهرمان مسابقات تنیس روی میز پیوند اعضاء جهان

(اسپانیا)

فرهاد داودوندی- بروجرد:

دو طلای جهان بر سینه بابک فتاحی/ بابک فتاحی با اقتدار بر بام دنیا ایستاد

بابک فتاحی با ٩ برد قاطع ٣-٠ قهرمان مسابقات تنیس روی میز رده سنی ٤٠ تا ٤٩ سال پیوند اعضا جهان در اسپانیا شد.

در ادامه مسابقات جهانی پیوند اعضا در مالاگا اسپانیا تیم تنیس روی میز دوبل ایران نیز با ترکیب بابک فتاحی و کیوان تیشه گران به مقام قهرمانی رسید.

بابک فتاحی و کیوان تیشه گران با پیروزی برابر نمایندگان تایلند، مجارستان، انگلیس، آمریکا، اسپانیا و یونان به فینال رسید و در بازی پایانی با برد ۳ به ۱ برابر حریفان فرانسوی ، طلای مسابقات را به دست آوردند.

فتاحی ورزشکار شایسته بروجردی در رقابت های انفرادی نیز با اقتدار قهرمان جهان شده بود و با کسب مدال تیمی توانست دو گردن آویز طلا را برای کشورمان به ارمغان بیاورد

مراسم استقبال از این ورزشکار موفق بروجردی امروز در بروجرد انجام گرفت.

در این مراسم مسوولین محترمی از اداره ورزش و جوانان و دوستان و آشنایان بابک فتاحی حضور داشتند.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


پیام تشکر مهندس امیر ثقلینی ریاست اداره منابع طبیعی بروجرد

تصویر ندارد

پیام تشکر مهندس امیر ثقلینی

 ریاست اداره منابع طبیعی بروجرد

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

با تقدیم احترام بدین وسیله از طرف خود ،خانواده و بستگان، مراتب تشکر و قدردانی را از کلیه همشهریان قدرشناس بویژه امام جمعه محترم ،حجج اسلام وروحانیون معزز،معاون محترم استانداروفرماندارویژه بروجرد ،نمایندگان محترم مردم شریف بروجردواشترینان درمجلس شورای اسلامی،فرماندهی مقتدرنیروی انتظامی شهرستان ونیروهای تحت امر،

مدیرکل وپرسنل اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری لرستان وشهرهای تابعه ،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد، بخشداران محترم،روسای محترم ادارات وکارمندان سازمانهاونهادها،مداحان وهیئات مذهبی شهرستان،رییس محترم جامعه خیرین مدرسه سازکشورومجمع خیرین مدرسه سازبروجرد،همکاران محترم،

اصحاب رسانه های نوشتاری ومجازی ،انجمن کوهنوردان ایران وکلیه ورزشکاران،جامعه پزشکان ومهندسین، اصناف ،کارخانجات،دوستان و آشنایان، که با شرکت در مراسم تشییع، تدفین،

مجالس ترحیم و یادبود عمه عزیزمان “مرحومه  فرخنده ثقلینی” باعث تسلی خاطرمان شدندو همچنین از کلیه دوستانی که با ارسال پیام و تماس تلفنی،  ابراز همدردی نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از ایزد منان طول عمر با عزت برای تمامی بزرگواران وخانواده محترم آن عزیزان خواستاریم .

امید است فرصت جبران زحمات در شادیهای شما میسر گردد.

ارادتمند

مهندس امیرثقلینی و بیت ثقلینی


افتتاح استخر بسیار مدرن هتل هالیس بروجرد

تصویر ندارد

خبر کاملا اختصاصی سایت فرهاد ۹۰

بزودی افتتاح استخر بسیار مدرن هتل هالیس بروجرد

اولین هتل در تاریخ بروجرد و لرستان که دارای استخر فوق العاده مدرن است


خدایا، این مردم فرشته اند

تصویر ندارد

خدایا، این مردم فرشته اند

کمک ها برای (“حسن” جوان ۲۵ ساله

بسیار نیازمندی که اندازه کودک ۴ ساله است)

 از مرز 5 میلیون تومان گذشت

فرهاد داودوندی- بروجرد:

سیل کمک های مالی برای ” حسن کودک ۲۵ ساله” آنچنان زیاد است که خود مرا هم شگفت زده کرده است.

کمتر از ۱۲ ساعت بیش از  50.000.000 ریال ( پنج میلیون تومان ) به حسابم واریز شده است.

خدای من، این مردم فرشته اند، زن و مرد، پیر و جوان، از هر قشری که که می توان حدس زد در حال واریز پول برای یاری این خانواده نیازمند می باشند.

اعتراف می کنم که نمی توانم کلمانی در خور و در شأن وصف خوبی های این مردم شریف بنویسم.

ایکاش می توانستم تک تک این عزیزانی که در حال کمک به خانواده نیازمند را از نزدیک ببینم و دستان خدا را که از آستین این فرشته ها بیرون آمده را ببوسم.

خدایا، در مقابل بزرگی ات سجده می کنیم که مردم ایران زمین را نیک سرشت آفریده ای، انسانهای بزرگی که اینک دیگر ثابت شده که در آفرینش از یک گوهرند.

طی ۱۲ ساعت گذشته مبالغ زیر توسط خیرین عزیز برای کمک به خانواده (“حسن” جوان ۲۵ ساله بسیار نیازمندی که اندازه کودک ۴ ساله است) به حساب اینجانب واریز شده است :

۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ رسال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال +” ۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱۰۰۰٫۰۰۰ ریال” + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۶۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۲۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۳۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱۴۵٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۰۰٫۰۰۰ ریال + ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال =

تا کنون…… مبلغ  51.345.000 ریال

@@@@@@@@

گاهی خدا

با دست تو دست دیگر بندگانش را میگیرد.

با زبان تو گره از كار بنده ای باز میكند.

وقتی دستی را به یاری میگیری،

بدان كه در آن زمان دست دیگر تو در دست خداست

مَّثَلُ
الَّذِینَ یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ
أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِی كُلِّ سُنبُلَةٍ مِّئَةُ حَبَّةٍ وَاللّهُ
یُضَاعِفُ لِمَن یَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ.


مَثَل
(صدقات‏) كسانى كه اموال خود را در راه خدا انفاق می كنند، همانند دانه‏ اى
است كه هفت خوشه برویاند كه در هر خوشه‏ اى صد دانه باشد؛ و خداوند براى
هر كس كه بخواهد (آن را) چند برابر می ‏كند، و خداوند گشایشگر داناست‏.

بقره/۲۶۱


تمامی خیرین عزیزی که مایلند در امر
خدا پسندانه کمک به “” حسن کودک بیمار و نیازمند ۲۵ ساله“” آستین همت را بالا بزنند می
توانند کمک های هر چند اندک مادی خود را به حساب  کارت بانک تجارت  شماره :

  5859831008771817

 بنام فرهاد داودوندی واریز کرده و پیامک ارسال مبلغ خود را نیز به شماره تماس 09161622595  ارسال نمایند


گوگل یاهو!