طنز اجتماعی/ در روز افتتاح اورژانس، خیرین عزیز با خودشان صندلی تاشو بیاورند

تصویر ندارد

طنز اجتماعی

در روز افتتاح اورژانس،

خیرین عزیز با خودشان صندلی تاشو بیاورند


فرهاد داودوندی- بروجرد:

جوونم واستون بگه، روز افتتاح اورژانس جدید بروجرد که چند روز دیگر است، خیلی دیدن دارد!

چشم تان روز بد نبیند، فقط بگویند یک جایی به مانند اورژانس قرار است در شهر ما افتتاح شود، از در و دیوار کسانی فرود خواهند آمد که تا آنروز اصلا نمی دانسته اند چنین اورژانس نوسازی در بروجرد ساخته شده است!

  از آنطرف عکاسان خبری باید برای پوشش عکس تمامی حضار عشق عکس، تا جائیکه از آنطرف پشت بام به پائین پرتاب نشوند، باید عقب عقب بروند تا بتوانند عکس همه حضار را بگیرند!!!

بخاطر اینکه هشتاد سال قبل در زمان پدر بزرگ مان آخرین بیمارستان دولتی در بروجرد افتتاح شده، لذا ما، نوه های همان پدر بزرگان از فرط شادی احتمال دارد سکته کرده و جان به جان آفرین تسلیم کنیم و فرصت استفاده از اورژانس جدید را فقط  قبل از بردن جسد مان به سردخانه، در حد یک تنفس دادن با اکسیژن اورژانس جدید به دست بیاوریم!

البته نباید از یاد برد که درست است که برای ساختن این اورژانس فقط و فقط و فقط مجمع خیرین سلامت بروجرد تلاش کردند، اما شک نکنید روز افتتاح بخاطر هجوم خیلی ها که عشق عکس هستند! مطمئنا جا برای نشستن اعضا اصلی مجمع خیرین سلامت پیدا نخواهد شد!

بنابر این بد نیست خیرین عزیز اگر قصد دارند جایی برای نشستن پیدا کنند با خود صندلی تاشو بیاورند تا اگر احیانا  شانس آوردند و آن ته سالن جایی برای نشستن آنها پیدا شد، چند دقیقه ای بتوانند روی صندلی های تاشوی همراه خودشان استراحت کنند!


حمایت دبیران دبیرستان دخترانه فرزانگان از کمپین معلم نیکوکار و بنیاد کودک

تصویر ندارد

حمایت دبیران دبیرستان دخترانه فرزانگان از

کمپین معلم نیکوکار و بنیاد کودک

باسلام

امروز اکثر معلمین محترم دبیرستان فرزانگان دخترانه فرم معلم نیکوکار را پر کردند .

باید در این رابطه به نیکی یاد کنیم از  سرکار خانم سیف الهی مدیر محترم ذبیرستان دخترانه فرزانگان.


حمایت آموزگاران دبیرستان دخترانه فرزانگان از کمپین معلم نیکوکار و بنیاد کودک

تصویر ندارد

حمایت آموزگاران دبیرستان دخترانه فرزانگان از

کمپین معلم نیکوکار و بنیاد کودک

باسلام

امروز اکثر معلمین محترم دبیرستان فرزانگان دخترانه فرم معلم نیکوکار را پر کردند .

باید در این رابطه به نیکی یاد کنیم از  سرکار خانم سیف الهی مدیر محترم ذبیرستان دخترانه فرزانگان.


شباهت عجیب بازیکنان فوتبال به هنرمندان

تصویر ندارد

گفته می شود که هر انسانی در دنیا دست کم یک همزاد دارد که از نظر ظاهری شباهت های فراوانی میان این دونفر وجود دارد. اما شاید یافتن افراد شبیه به هم در دنیای سلبریتی ها ساده تر باشد. به همین بهانه در این گزارش، تصویری از ده فوتبالیست سرشناس دنیا در دهه اخیر و همزادهای آنها را منتشر می کنیم:

 ورزش

۱-دیگو میلیتو وسیلوستر استالونه:

شاید تفاوت سنی میان این دو نفر زیاد باشد، اما این دلیل نمی شود که شباهت موجود میان این دو سلبریتی را نادیده بگیریم. میلیتو فوتبالیست ۳۷ ساله آرژانتینی که سابقه بازی کردن در باشگاه اینترمیلان را دارد و ۲۵ بار هم پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده، در سال ۲۰۱۶ با فوتبال خداحافظی کرد. شباهت او با سیلوستر استالونه۷۰ ساله خیره کننده است. این بازیگر آمریکایی به خاطر بازی در دو نقش رمبو و راکی در دو فیلم متفاوت به شهرتی بین المللی رسید.

 ورزش

۲- لوکا مودریچ و دیوید گوئتا:

اولی فوتبالیست ۳۰ ساله کروات و بازیکن باشگاه رئال مادرید اسپانیاست که درسال ۲۰۱۲ از باشگاه تاتنهام انگلیس به رئال پیوست وتاحالا در ۱۱۶ بازی برای رئال به میدان رفته و۷ گل زده است و نفر دوم، دیوید گوئتا، دی جی سرشناس فرانسوی است که ۴۸ سال پیش در پاریس به دنیا آمده و مهمترین فعالیت هنری اش، خواندن ترانه اصلی رقابت های یورو۲۰۱۶ فرانسه بود. شباهت این دو نفر عجیب و خیره کننده است.

 ورزش

۳-زلاتان ایبراهیموویچ ویان تورپه:

زلاتان سوئدی با ۳۴ سال سن در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال دنیای فوتبال از پاری سن ژرمن به منچستریونایتد نقل مکان کرد و با وجود سن و سال بالایش همچنان یکی از ستاره های آماده دنیای فوتبال به حساب می آید. او شباهت زیادی به یان تورپه، شناگر سرشناس استرالیایی دارد که در سن ۳۳ سالگی، ۵مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز المپیک را در ویترین افتخاراتش می بیند و در مجموع تورنمنتهای معتبر دنیا به ۳۷ طلا، ۹ نقره و ۲ برنز رسیده. نکته جالب توجه د رمورد این دونفر، علاوه بر نزدیکی سن و سالشان، این است که هردو ۱۹۵ سانتی متری هستند و بینی بزرگ آنها برجسته ترین وجه تمایز چهره هایشان است.

 ورزش

۴- ماریو بالوتلی و ساموئل جکسون:

بالوتلی بازیکن ۲۶ ساله و ایتالیایی دنیای فوتبال که به خاطر جنجالهای حاشیه ای، هنوز نتوانسته به جایگاهی درخور شایستگی هایش در دنیای فوتبال دست بیابد، شباهت زیادی به ساموئل ال. جکسون، بازیگر وفیلم ساز ۶۷ ساله آمریکایی دارد. از معروف ترین فیلم هایی که او در آن ایفای نقش کرده می توان به افسانه تارزان، بازی بزرگ، روح، پارک ژوراسیک، مردآهنی واپیزودهای دوم و سوم جنگ ستارگان اشاره کرد.

 ورزش

۵- جیووانی دوس سانتوس و برونو مارس:

فوتبالیست ۲۷ ساله مکزیکی که از سال ۲۰۱۵ در لس آنجلس گلکسی آمریکا توپ می زند، شباهت زیادی به برونو مارس، خواننده ۳۰ ساله آمریکایی دارد. مارس ۴ بار جایزه گرمی را مال خود کرده و درسال ۲۰۱۱ یکی از ۱۰۰ چهره تاثیرگذار دنیا به انتخاب مجله تایم لقب گرفت.دوس سانتوس هم بعد از دو سال حضور دربارسلونا، پیراهن تیمهای تاتنهام، گالاتاسرای، مایورکا و ویارئال را به تن کرده و در ۹۰ بازی ملی برای تیم ملی مکزیک ۱۷ گل به ثمر رسانده.

 ورزش

۶- دیمیتار برباتوف و اندی گارسیا:

برباتوف بلغارستانی برترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورش است که در ۷۸ بازی ملی ۴۸ گل برای بلغارستان به ثمر رسانده و در باشگاه هایی مثل تاتنهام، منچستریونایتد، فولام و موناکو بازی کرده است. این بازیکن ۳۵ ساله شباهت قابل توجهی به اندی گارسیا، بازیگر ۶۰ ساله کوبایی آمریکایی فیلمهای هالیوودی دارد.از جمله فیلم های معروفی که او در آنها به ایفای نقش پرداخته می توان به پدر خوانده ۳، سیزده یار اوشن و شهر گمشده اشاره کرد.

 ورزش

۷-روبین فان پرسی و بن افلک:

فان پرسی ۳۳ ساله در باشگاه فنرباغچه ترکیه توپ می زند و در ۱۰۱ دیداری که برای تیم ملی هلند انجام داده ۵۰ گل ملی به ثمر رسانده. شباهت او به بن افلک بازیگر هالیوودی در نوع خود جالب توجه است. افلک ۴۴ ساله با بازی در فیلم پرل هاربر به شهرت رسید و در فیلمهایی مثل شکسپیر عاشق،آرگو و بی باک ایفای نقش کرده است.

 ورزش

۸- آنتونیوس نیکوپولیدیس وجورج کلونی:

نیکوپولیدیس، دروازه بان سابق تیم ملی یونان در سال ۲۰۱۱ با فوتبال خداحافظی کرد و از او به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال کشورش یاد می شود. این بازیکن ۴۵ ساله حالا در خدمت تیم ملی زیر۲۱ سال یونان است و شباهت زیادی به جورج  کلونی بازیگر مشهور هالیوودی دارد. جورج کلونی ده سال از او بزرگتر است و فعالیتهای انسان دوستانه زیادی را انجام می دهد. او در فیلمهای مشهوری مثل اعترافات یک ذهن خطرناک، بتمن و رابین و جاذبه بازی کرده است.

 ورزش

۹- مانیش و جیم کری:

مانیش فوتبالیست ۳۸ ساله پرتغالی مدتی است که با دنیای فوتبال خداحافظی کرده و در طول دوران فوتبالی اش پیراهن تیمهایی مثل بنفیکا، پورتو، چلسی، اتلتیکومادرید و اینتر میلان را به تن کرده. او در ۵۳ بازی ملی برای تیم ملی پرتغال ۷ گل به ثمر رسانده بود. خیلی ها چهره او را شبیه به جیم کری، بازیگر وکمدین کانادایی- آمریکایی می دانند که در فیلم هایی مثل احمق و احمق تر ۲، مجستیک، مرد روی ماه و سرود کریسمس بازی کرده است.

 ورزش

۱۰- میشائیل بالاک و مت دیمون:

کمتر کسی است که بالاک ۳۹ ساله را نشناسد. این فوتبالیست آلمانی یکی از محبوب ترین فوتبالیست های دوران خودش بود که برای تیمهایی مثل بایرن مونیخ، چلسی وبایرلورکوزن بازی کرده و در۹۸ بازی ملی ۴۲ گل برای تیم ملی آلمان به ثمر رسانده. شباهت ظاهری او به مت دیمون، بازیگر ۴۵ ساله آمریکایی جالب توجه است. دیمون در فیلمهایی مثل سیزده یار اوشن، برتری بورن منطقه سبز و اولتیماتوم بورن بازی کرده است.


نتایج لیگ یک در هفته دهم

تصویر ندارد
مس رفسنجان
۳

۰
گل گهرسیرجان
 
۱۵:۰۰
۱۳۹۵/۰۷/۲۵
نتیجه نهایی
فولاد یزد
۱

۱
سپیدرود رشت
 
۱۵:۰۰
۱۳۹۵/۰۷/۲۵
نتیجه نهایی
خونه به خونه
۳

۰
نفت‌ م.سلیمان
 
۱۵:۰۰
۱۳۹۵/۰۷/۲۵
نتیجه نهایی
خیبر خرم‌آباد
۰

۰
مس کرمان
۱۵:۰۰
۱۳۹۵/۰۷/۲۵
نتیجه نهایی
آلومینیوم اراک
۱

۰
اکسین البرز
 
۱۵:۱۵
۱۳۹۵/۰۷/۲۵
نتیجه نهایی
ملوان
۱

۰
نساجی مازندران
 
۱۵:۱۵
۱۳۹۵/۰۷/۲۵
نتیجه نهایی
بادران تهران
۱

۰
فجر سپاسی
 
۱۵:۳۰
۱۳۹۵/۰۷/۲۵
نتیجه نهایی
پارس جنوبی
۰

۲
راه‌آهن
 
۱۵:۴۵
۱۳۹۵/۰۷/۲۵
نتیجه نهایی
استقلال اهواز
۰

۰
ایران جوان بوشهر

بهترین ویدیو های اپارات

تصویر ندارد

بهترین ویدیو های اپارات


گوگل یاهو!