۳ روز آفتابی برای تهران

1946 669 699 3 روز آفتابی برای تهران

 

 

امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: از بعدازظهر امروز رگبار و بارش پراکنده در نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد ولی در سایر مناطق کشور شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: فردا وزش باد شدید بر روی دریای خزر از سمت گیلان بوجود خواهد آمد که دریای خزر مواج و طوفانی خواهد شد.

 
این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: بارش خفیف باران امروز در سواحل شمالی رخ خواهد داد و در مناطق کوهستانی نیز شاهد بارش برف ملایم خواهیم بود که شامل جاده‌های کوهستانی گیلان نیز می‌شود.

 

نقشینه افزود: ‌دوشنبه جوی آرام در کشور حاکم بوده که نیمه شرقی خلیج فارس و قسمت مرکزی آن ‌یک‌شنبه و دوشنبه مواج خواهد بود.

 
وی عنوان کرد: امروز آسمان تهران صاف و آفتابی بوده و این امر تا ۳ روز آینده تداوم خواهد داشت که باید بگویم پیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و فردا ۲۰ درجه و کمینه فردا صبح تهران ۶ درجه و دوشنبه ۸ درجه پیش‌بینی شده است.

 
روند افزایش نسبی دما در اکثر نقاط کشور

 

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: فردا شاهد کاهش دما در گیلان و مازندران خواهیم بود ولی دیگر نقاط کشور روند افزایش نسبی دما را تجربه خواهند کرد. بنابراین گیلان و مازندران فردا کاهش دما خواهند داشت.

نقشینه اظهار داشت: امروز اردبیل ۱۱ درجه گرم‌تر، مشهد ۸ درجه گرم‌تر، تهران و اهواز ۳ درجه گرم‌تر شده است.

 

وی ادامه داد: سرعت وزش باد امروز در زاهدان پیش‌بینی شده و جزیره کیش نیز امروز و فردا شاهد وزش باد شدید خواهد بود.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: مناطقی از استان کرمان، هرمزگان و جزایر واقع تنگه هرمز و جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد را تجربه خواهند کرد.

 

 

گرداوری : ایران خاتون

منبع: tasnimnews.com


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!