گزارش تمرین استقلال

تیم فوتبال استقلال که بعد از ۲ روز استراحت صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک به تمرینات بدنسازی پرداخته بود از ساعت ۱۸ در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پشت سر گذاشتند. امیر قلعه‌نویی در تمرین امروز آبی‌پوشان با حدود یک ساعت تاخیر به کمپ زنده یاد حجازی رسید و با لباس شخصی در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی شد.

به نقل از فارس، احمد جمشیدیان و هاشم بیک‌زاده دو بازیکن غایب استقلال در تمرین امروز بودند.

* حنیف عمران‌زاده بعد از دو جلسه تمرین بدنسازی از امروز در کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان نیز شرکت کرد.

* حدود ۲۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال تمرین امروز این تیم را زیر نظر گرفتند.

* یک بازیکن آفریقایی و ۲ بازیکن از کشور ولز در تمرین امروز استقلال حاضر شدند اما تنها بازیکن آفریقایی با این تیم تمرین کرد و دو بازیکن دیگر در گوشه‌ای از زمین نشسته بودند. قرار است این بازیکنان فعلا با آبی‌پوشان تمرین کنند تا قلعه‌نویی نظر نهایی خود را اعلام کند.

* پژمان نوری بازیکن این فصل استقلال امروز با سیمایی جدید در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد. وی موهای خود را کاملا کوتاه کرده و به همین وسیله تماشاگران را به اشتباه انداخت. طرفداران تیم استقلال تصور می‌کردند که فرهاد مجیدی به تمرینات آمده اما بعد از چند لحظه متوجه شدند که این بازیکن پژمان نوری است.

* ادموند اختر مهاجم دهه ۷۰ تیم استقلال که یکی از بازیکنان محبوب این تیم در آن زمان حساب می‌شد، در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود. این بازیکن در کنار مهدی فنونی‌زاده و دکتر نوروزی نظاره‌گر تمرینات آبی‌پوشان بود. معاونت پزشکی باشگاه استقلال به محض دیدن ادموند اختر با این بازیکن برخورد گرمی داشت و خطاب به اطرافیانش گفت: اختر اولین مصدومی بود که در دوران کاری‌ام معاینه کردم و بازیکنانی مثل پرورش‌خواه و محمد تقوی نفرات دیگری بودند که در ابتدای کار آنها را معاینه کردم.

* حنیف عمران‌زاده در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان با مهدی فنونی‌زاده برخورد گرمی داشت. این دو در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند و جثه آنها کاملا شبیه به هم بود.

* علی اکبر استاد اسدی مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن نیز در تمرین امروز حاضر بود.

* امیر قلعه‌نویی که در اواخر تمرین امروز به کمپ زنده یاد حجازی رسیده بود، در گوشه‌ای نشست و با میرشاد ماجدی سرپرست این تیم صحبت کرد.

* دویدن دور زمین و گرم کردن بدن‌ها زیر نظر دکتر حاجی قاسم، مرحله اول تمرین امروز بود سپس بازیکنان زیر نظر همدانی و مجید صالح کارهای تاکتیکی را مرور کردند ضمن آنکه در مرحله آخر تمرین بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی را انجام دادند که همدانی مربی استقلال در این فوتبال حضور داشت. در بخشی از فوتبال درون تیمی سیاوش اکبرپور که تیمش گلی را دریافت کرده بود از روی عصبانیت محکم توپ را به تور دروازه کوبید که این مسئله باعث تعجب حاضرین شد.

* پژمان نوری هافبک فصل گذشته ملوان یکی از آماده‌ترین بازیکنان تمرین امروز بود. وی در فوتبال درون گروهی از فاصله‌ای دور موفق به گلزنی شد که تشویق تماشاگران را در پی داشت.

* تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از ساعت ۱۰ صبح در آکادمی ملی المپیک ادامه پیدا می‌‌کند.

 


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!