همه سریال های عید نوروز ۹۳ – عکس

معرفی سریال های شبکه های تلوزیونی در عید نوروز ۹۳

از سریال های تلویزیونی نوروز ۹۳ هم اکنون با خبر باشید

اسامی سریال های نوروز ۹۳ به همراه تصاویر

همه سریال های عید نوروز 93   عکس

برای دیدن لیست سریال های نوروزی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

|سریال پایتخت ۳|

پخش از شبکه اول سیما

کارگردان : سیروس مقدم

تهیه کننده : الهام غفوری

بازیگران : محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر, علیرضا خمسه بازیگران اصلی این سریال هستند.
همچنین هنرمندانی چون مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر به عنوان بازیگران مهمان در این اثر حاضر شده اند.

خلاصه داستان : در شب عروسی ارسطو، حادثه‎ای روی می‎دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‎گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‎اش را وارد ماجراهایی تازه تر می‌کند.

همه سریال های عید نوروز 93   عکس

– در پایتخت ۳ شاهد سفر این خانواده از شمال به ترکیه هستیم. تصویربرداری سریال از قسمت های مربوط به شمال آغاز می شود و در ترکیه به اتمام خواهد رسید.

– در پایتخت ۳ علاوه بر حضور بازیگران قبلی شاهد هنرنمایی هدایت هاشمی و اکبر عبدی در کنار دیگر بازیگران سریال خواهیم بود.

– همه بازیگران قبلی حضور دارند، بجز دوقول ها که به دلیل مهاجرت به خارج از کشور نمی توانند در این سری بازی کنند.

  سریال خوب بد زشت

پخش : شبکه دوم سیما

کارگردان : منوچهر هادی

تهیه کننده : سیدعلیرضا سبط احمدی

قسمت ها : ۱۵ قسمت

بازیگران : امین حیایی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، محمد کاسبی، حسین محب‌اهری، شهین تسلیمی، سوسن پرور، سیروس همتی و صدیقه کیانفر

خلاصه داستان : درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید نوروز، رضایت خانواده اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوعدوستانه انجام دهد و دلهای شکسته را از خود راضی کند.

همه سریال های عید نوروز 93   عکس

 سریال روزهای بد به در

پخش : شبکه سوم سیما

کارگردان : سعید آقاخانی

تهیه کننده : ایرج محمدی و مهران مهام

قسمت ها : ۱۵ قسمت

بازیگران : هومن برق نورد، بیژن بنفشه خواه، مریم امیرجلالی، مهران رجبی، مهرناز بیات، محمدرضا شیرخانلو، لاچین دربندی، غلامرضا نیکخواه، امیررضا میرآقا، شیما سلیمی، حامد اخباری و سادیا جلالی

خلاصه داستان : داستان سرایدار مدرسه و خانواده‌اش را روایت می‌کند که در واپسین روزهای سال و در حالی که مقدمات مراسم عروسی پسرشان در همان مدرسه را فراهم می‌کنند به یکباره با حکم بازنشستگی روبرو می‌شوند و می‌بایست خانه سرایداری را تخلیه کنند و …

همه سریال های عید نوروز 93   عکس

یادداشت های یک زن خانه دار

پخش : شبکه چهارم سیما

کارگردان : مسعود کرامتی

تهیه کننده : اسماعیل عفیفه

قسمت ها : ۴۵ قسمت

بازیگران :

خلاصه داستان : تمام قسمت های این مجموعه در یک آپارتمان تصویربرداری می شود و قهرمان داستان خانمی به نام شیوا است که در رشته روان شناسی تحصیل کرده و اهل وبلاگ نویسی است

-پخش این سریال بعد از تعطیلات نیز ادامه پیدا می کند، و هر قسمت آن شامل یک موضوع جدید است.

بررسی ۲ سریال در شبکه تهران

مجموعه های «خوشبختی در می زند» و «ما فرشته نیستیم» در شبکه تهران مرحله پیش تولید را پشت سر می گذارد و که یکی از آنها به عنوان سریال نوروزی این شبکه انتخاب خواهد شد.

«خوشبختی در می زند» به قلم ندا نوبخت و محمدرضا محسنیان راد نوشته شده و به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در ۱۵ قسمت تولید می شود.

سیدعلی اکبر محمودی مهریزی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران درباره این سریال گفت: خوشبختی در می زند داستان زندگی زوجی است که به دلیل برخی اختلافات و اتفاقات غیرقابل پیش بینی با وجود دوفرزند قصد جدایی از یکدیگررا دارند،اما به واسطه اتفاقی که برای زن خانواده می افتد، آنها مجبور می شوند تصمیم دیگری بگیرند.

سریال ما فرشته نیستم به تهیه کنندگی مجید اوجی و براساس طرحی از آرش برهانی ساخته می شود و داستان چند زندانی است که به مرخصی می روند و با پیشنهادهایی برای فرار روبه رو می شوند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!