نامه چند دانش آموز دبستانی به وزارت‌ اطلاعات‌

چهارم اسفند سال ۸۸ سربازان گمنام امام زمان در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی هواپیمای حامل فرمانده جنایت تاسوکی را دستگیر کردند.

وی که با نام جعلی و گذرنامه افغانی در یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطوط هواپیمایی قرقیزستان در مسیر دوبی به بیشکک در حال پرواز بوده‌است، که در آسمان ایران سه فروند جنگنده نهاجا که از پایگاه هوایی بندر عباس برخاسته بودند، هواپیما را مجبور به فرود در فرودگاه بندرعباس کردند.

به دنبال دستگیری ریگی مردم ایران به ویژه در سیستان و بلوچستان با حضور در میادین شهر ضمن پخش شیرینی به جشن و شادمانی پرداختند. چهار سال بعد از آن ماجرا، انتشار نامه جمعی از دانش آموزان شهرستان دهدشت حلاوتی نو به کار بزرگ سربازان گمنام امام زمان می دهد.

نامه ای که ماموران امنیتی و مسئولین پرونده ریگی می گویند با این دونامه خستگی از تن ما درآمد.

نامه چند دانش آموز دبستانی به وزارت‌ اطلاعات‌

نامه معلم:

به نام خدا

ریاست محترم اداره اطلاعات شهرستان کهگیلویه دهدشت

سلام علیکم

احتراما خواهشمند است عرض تبریک دانش آموزن مدرسه ابتدایی روستای مهد را که همچون مردم سراسر کشور عزیزمان ایران، از کار بزرگ همکاران شما در وزارت اطلاعات خوشحال شده اند، به عنوان تقدیر و تشکر بپذیرید. ایمد است همواره در سایه توجهات آقام امام زمان همیشه موفق و موید و سربلند باشید.

نامه چند دانش آموز دبستانی به وزارت‌ اطلاعات‌

نامه دانش آموزان:

به نام خدا

رئیس محترم اداره اطلاعات شهرستان کهگیلویه دهدشت

سلام خسته نباشید

ما دانش آموزان مدرسه ابتدایی روستای مهد با قلب های کوچک و حروف الفبای فارسی یاد گرفته از آموزگار خود، کار بزرگ سربازان آقا امام زمان در وزارت اطلاعات برای دستگیری شرور جنایتکار شرق کشورمان را که باعث خوشحالی مردم سراسر ایران شد به شما تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

خط از: علی آچاک زاده کلاس اول

دانش آموزان:

۱- علی آچاک زاده

۲- امید بوذری

۳-مستانه آژفنداک

۴- فاطمه جهانگیرنیا

۵- ساناز قاسم نسب


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!