فیلم های اکران نوروزی ۹۳

32 2154190140 فیلم های اکران نوروزی 93

 

 

در حالی که تقریبا در روزهای انتهایی جشنواره فیلم فجر مشخص شده بود که بلافاصله بعد از پایان جشنواره تازه ترین فیلم مسعود ده نمکی یعنی «معراجیها» روی پرده خواهد رفت اما گویا اکران این فیلم با یک تاخیر یک هفته ای از چهارشتبه همین هفته در گروه آفریقا آغاز خواهد شد.

 
به این ترتیب فیلم ده نمکی نخستین فیلمی خواهد بود که در اکران نوروزی هم حضور خواهد داشت. دو فیلم دیگر جشنواره یعنی «طبقه حساس» و «مهمان داریم» هم دو گزینه دیگر اکران نوروز ۹۳ هستند. «طبقه حساس» در گروه استقلال اکران می شود و «مهمان داریم» در گروه آزادی.

 
این در حالی است که قاطبه آنها که «مهمان داریم» را در جشنواره دیده اند آن را اثری معمولی و به لحاظ تم داستانی یکنواخت می دانند  برای همین قرارگیری این فیلم در سبد اکران نوروز ۹۳ قدری تعجب برانگیز است اما به هر حال تهیه کننده فیلم حوزه هنری است و طبیعی است که بهترین زمان اکران را برای فیلم خود برگزیند.

 

در میان این سه فیلم به نظر می رسد «طبقه حساس» شانس اصلی فروش باشد به خصوص که هم عطاران را دارد و هم تازه ترین محصول کارگردانی است که «مارمولک» و «لیلی با من است» یعنی دو کمدی به شدت پرمخاطب را ساخته است. از همه اینها مهمتر پیمان قاسم خانی فیلمنامه نویس توانای ایرانی سناریوی «طبقه حساس» را نگاشته است و بسیاری از علاقمندان کارهای قاسم خانی هم از این کار استقبال خواهند کرد.

 
نکته جالب درباره پخش «طبقه حساس» این است که برخلاف سالهای قبل که این شرکت فیلمیران بود که چنین فیلمهای پرشانسی برای جلب مخاطب را پخش می کرد این رسانه فیلمسازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی است که پخش «طبقه حساس» را برعهده گرفته است. پخش «معراجیها» را فیلمیران انجام می دهد و «مهمان داریم» هم توسط تهیه کننده اش یعنی حوزه هنری پخش خواهد شد.

 

 

گردآوری : ایران خاتون

منبع: inn.ir


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!