شوخی بامزه رامبد جوان با رضا عطاران در جشنواره فیلم فجر

98658 1898611 شوخی بامزه رامبد جوان با رضا عطاران در جشنواره فیلم فجر

 

 

رضا عطاران بازیگر و کارگردان توانای کشورمان شب گذشته بالاخره پس از چندبار نامزد شدن برای کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر اصلی مرد، موفق به کسب این عنوان و جایزه شد.

 

اما این بازیگر طنز و رامبد جوان اختتامیه جشنواره فیلم فجر را از شوخی‌های بامزه خود بی نصیب نگذاشتند. رضا عطاران سال گذشته در اختتامیه فیلم فجر ۹۱ طی یک حرکت شیطنت آمیز که از نگاه عکاسان دور نماند یکی از سیمرغ های بلورین را دزدید و امسال که برای گرفتن جایزه واقعی خود رفته بود رامبد جوان او را گشت.

 

 

رامبد جوان ابتدا هومن سیدی را صدا کرد تا پاکت اسامی را از پشت یقه‌اش بیرون بیاورد. دیپلم افتخار به محسن دارسنج برای فیلم «همه چیز برای فروش» رسید.
رامبد جوان برای خواندن اسم کسی که قرار بود سیمرغ بهترین چهره‌پردازی را بگیرد، باز پاکت را ظاهرا گم کرده بود. او این دفعه داد زد: رضا، تا سر و کله عطاران روی سن ظاهر شود. عطاران کلاهش را که به نشانه احترام از روی سرش برداشت، رامبد جوان شروع کرد به تفتیش بدنی‌اش تا پاکت را پیدا کند.
پاکت پیدا شد و باز شد تا نام محسن موسوی برای فیلم «رستاخیز» به عنوان برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی خوانده شود.
رضا عطاران خود در این مراسم برای فیلم «طبقه حساس» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.
رضا عطاران در این دوره جشنواره در مقام بازیگر بجز «طبقه حساس» فیلم «کلاشینکف» را هم در بخش سودای سیمرغ داشت و فیلم «رد کارپت» به کارگردانی و با بازی او نیز در این بخش رقابت کرد.
98658 18986111 شوخی بامزه رامبد جوان با رضا عطاران در جشنواره فیلم فجر 98658 1898612 شوخی بامزه رامبد جوان با رضا عطاران در جشنواره فیلم فجر
منبع: khabaronline.ir

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!