سریال پایتخت ۳ و عکس‌های جدید آن

19990742 سریال پایتخت 3 و عکس‌های جدید آن

 

 

محسن تنابنده گفت: فقط برای رضایت مردم«پایتخت» را می‌ نویسم.
محسن تنابنده که دوشنبه گذشته از تصویر برداری بخش‌ های مربوط به شمال پایتخت ۳ به تهران بازگشته است به گفت: آنچه که باعث انگیزه کار در من می‌شود، رضایت مردم و خنده ای است که در طول تماشای سریال بر لب آنها می نشیند.

 

 

199907421 سریال پایتخت 3 و عکس‌های جدید آن 199907422 سریال پایتخت 3 و عکس‌های جدید آن 199907423 سریال پایتخت 3 و عکس‌های جدید آن

 

 

تنابنده با بیان اینکه سال سختی را پشت سر گذاشته است گفت: در پایتخت ۳ به عنوان نویسنده، بازیگردان، مشاور کارگردان و بازیگر فعالیت کرده و بشدت خسته شده ام اما رضایت مردم از پایتخت ۱ و۲ باعث شد که بازهم به این سختی تن بدهم و پایتخت ۳ را بنویسم.

 

وی همچنین با بیان اینکه سریالی که اخیرا در آن بازی داشته است (مجموعه «شاهگوش») از نظر مالی او را تامین می کند گفت :  عشق من به مردم باعث می شود که همه سختی ها را به جان بخرم و با پایتخت همراه شوم. تنابنده در ادامه گفت: تا آنجا که این سریال کشش داشته باشد و مردم آن را طلب کنند،با پایتخت باقی خواهد ماند.

 
در حال حاضر ۷ قسمت از سریال پایتخت ۳با سرپرستی محسن تنابنده نوشته شده و قرار است شش قسمت دیگر آن نیز همزمان در تهران نوشته و ساخته شود.

 

 

گردآوری : ایران خاتون

منبع: banifilm.ir


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!