دومین شکست پیاپی در آسیا

دومین شکست پیاپی در آسیا

دیدار تیم‌های الریان قطر و استقلال ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه احمد بن علی برگزار شد.

قضاوت این دیدار بر عهده امیر الزوان از کشور مالزی بود. وی به محمد علاالدین از الریان و هاشم بیک‌زاده و حنیف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

الریان در نیمه اول این دیدار روی اشتباه مهدی رحمتی که توپ از دستانش خارج شد در دقیقه ۱۵ توسط اوچه به گل رسید. بعد از گل الریان استقلال توسط صادقی فرصت جبران داشت که ضربه این بازیکن به تیر دروازه اصابت کرد.

با شروع نیمه دوم استقلال قصد در اختیار گرفتن بازی را داشت ولی باز هم بازی متعادل بود. قلعه‌نویی که با اضافه کردن برهانی قصد داشت بازی را به تساوی بکشد به حملات خود ادامه داد و حتی کبه در دقیقه ۷۰ ضربه‌ای خوب زد که با واکنش گلر حریف به تیر دروازه خورد.

در ادامه استقلالی ها باز هم حمله کردند و البته در ضد حملات نیز روی چند حرکت نزدیک بود گل دوم را دریافت کنند که ساموئل در یک ضد حمله توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. در دقیقه ۸۷ برهانی با گلر حریف تک به تک شد و توپ را روی دروازه ارسال کرد که باز هم راه به جایی نبرد سپس در دقیقه ۹۳ حتی رحمتی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت تا استقلال با این شکست از دو بازی بدون امتیاز زمین بازی را ترک کند. استقلال بعد از شکست به مس کرمان در جام حذفی به ملوان در لیگ باخت و پس از تحمل شکست مقابل الشباب در آزادی این بار در خانه الریان شکستی دیگر را متحمل شد.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی،‌ حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، علیرضا واحدی‌نیکبخت ۷۲(احمد جمشیدیان)،ساموئل، پژمان نوری(۴۶ هاشم بیک‌زاده)، ایمان مبعلی(۶۷ آرش برهانی)،سیاوش اکبرپور ، بوبکر کبه و محمد قاضی

منبع : http://ssnews.rozblog.com


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!