دانلود رایگان فیلم Unleashed 2005-رها شده-دوبله فارسی با لینک مستقیم

.::: دانلود رایگان فیلم Unleashed 2005 (رها شده) دوبله فارسی با لینک مستقیم :::.

| کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p – بدون حذفیات – اختصاصی ایران موزیک باکس |

32479587724696925161 734x1024 دانلود رایگان فیلم Unleashed 2005 رها شده دوبله فارسی با لینک مستقیم

—————————————————————-

نام فارسی فیلم : رها شده (دنی سگِ)

ژانر:اکشن ، جنایی ، درام

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۱

کیفیت : ۷۲۰p |فوق العاده

حجم : ۷۷۹ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

صوت دوبله بصورت جداگانه

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : گنگستری به نام بارت، دنی را از کودکی نزد خود نگاه داشته و به او آموخته تا هم چون یک سگ به دشمنانش حمله کند و در صورت لزوم آنها را بکشد. دنی وقتی با پیانیستی نابینا به نام سام آشنا می‌شود، شروع به شناختن زندگی واقعی می‌کند. سام به واسطه موسیقی دنی را با لذت‌هایی آشنا می‌کند که تا آن زمان نچشیده است. بعد از یک سو قصد به جان بارت، دنی که او را مرده می‌پندارد، به نزد سام می‌رود. سام و نادختری نوجوانش به او پناه می‌دهند اما بارت می‌خواهد سگش را پس بگیرد و..

حواشی فیلم : فیلم رهاشده ( به انگلیسی Unleashed ) که تحت عنوان دنی سگ ( به انگلیسی Danny the dog ) نیز شناخته می شود ، فیلمی است در سبک حادثه‌ای-رزمی، به کارگردانی لویی لوتری و محصول ۲۰۰۵ . لوک بسون و جت لی از تهیه کنندگان فیلم هستند .

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

—————————————————–

دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم ۷۲۰ HD

 اسکیرین شات


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!