تنها نماینده‌ی ایران در پارالمپیک زمستانی

1921 67 16 تنها نماینده‌ی ایران در پارالمپیک زمستانی

 

 

تنها نماینده اسکی ایران طی روزهای ۲۲ و ۲۴ اسفند ماه جاری به ترتیب در مسابقات اسلالوم کوچک و بزرگ شرکت خواهد کرد.

 
صادق کلهر قبل از عزیمت به شهر سوچی آمادگی مطلوب خود را برای حضور در مسابقات اسکی پارالمپیک اعلام کرد.

 

کلهر همچنین گفت: من با شروع فصل سرما تمریناتم را شروع کرده‌ام و فکر می‌کنم در آمادگی خوبی به سر می‌برم. پیش بینی نتایج در اسکی ممکن نیست و بسیاری از قهرمانان دنیا در المپیک ها شانسی نداشته اند.

 

کلهر افزود: نسبت به دور پیشین پارالمپیک زمستانی تجربه بیشتری دارم و سعی می کنم در حد بضاعت و توانم تلاش کنم و نتیجه بگیرم.

 
کلهر همچنین گفت: این پنجمین دوره‌ای است که در مسابقات پارالمپیک زمستانی حضور دارم و مدتهاست که تنها نماینده اسکی پارالمپیک ایران هستم. امیدوارم شرایط برای این ورزش در حوزه معلولین و جانبازان به گونه ای باشد که در کنار من اسکی بازان بیشتری امکان رشد داشته باشند.

 
وی تصریح کرد: لوازم و تجهیزات اسکی از اروپا وارد کشور می شود و گران است، که انشاا… با رفع محدودیت ها فضا برای ورود اسکی بازان جدید پارالمپیکی بوجود آید.

 
یازدهمین دوره پارالمپیک زمستانی سوچی طی روزهای ۱۶ تا ۲۵ اسفند ماه جاری با شرکت ۶۰۰ ورزشکار از ۴۷ کشور در روسیه برگزار می‌شود. دو دهکده در نزدیکی محل مسابقات، پذیرایی و اسکان هیات های اعزامی کشورها را برعهده دارند.

 

۱۶۰۰ ورزشکار و هیات همراه در مسابقات پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی حضور دارند و بیش از ۲۰۰۰ داوطلب و نیروی اجرایی وظیفه برگزاری این رقابت ها را برعهده دارند.

 

 

گردآوری : ایران خاتون

منبع:isna.ir

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!