این پسر ۱۶ ساله گم شده +عکس

صبح ۲۳ شهریور ماه سال گذشته پسر نوجوان که به خاطر تصادف با موتور در خانه استراحت می کرد، تلفن همراهش به صدا درآمد و قرار شد بیرون از خانه یکی از دوستانش را ملاقات کند.

«میلاد» که ۱۶ سال داشت در حالی که پای چپش تحت عمل قرار گرفته بود، لنگان لنگان با دمپایی ازخانه خارج شد و به محل قرار رفت.

چند ساعتی از رفتن پسر نوجوان می گذشت و خانواده اش که در منطقه لواسانات تهران زندگی می کنند نگران پسرشان شدند و هر چه با تلفن همراه وی تماس گرفتند کسی پاسخگو نشد و بعد از چند بار تماس متوجه خاموش شدن تلفن همراه «میلاد» شدند.

این پسر 16 ساله گم شده +عکس

بدین ترتیب خانواده نگران نزد پلیس رفته و از گم شدن پسرشان خبر دادند. تجسس های پلیس برای افشای راز گم شدن پسر نوجوان کلید زده شد اما در این مرحله ردی از «میلاد» به دست نیامد.

بنابر این گزارش، در حالی که ردیابی ها برای رسیدن به سرنخی از پسر نوجوان از سوی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد، قاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه لواسانات با تقاضای انتشار عکس «میلاد زمردی» در شوک روزنامه ایران خواست کسانی که اطلاعی از سرنوشت وی دارند با شماره ۵۱۰۵۵۵۱۱ تماس گرفته یا به اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!