مسعود شجاعی: برخی منتقدان با حذف تیم ملی خندیدند

تصویر ندارد

اخراج رونالدو !!!!

تصویر ندارد

فیفا رسماً خرید‌های زیر ۱۸ سال رئال مادرید را بررسی‌ می‌‌کند

تصویر ندارد

به نقل از AS، فیفا یک تحقیق کاملاً محرمانه شروع کرده است که البته توسط AS لو رفت. فیفا از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواسته است که تمامی‌ مدارک در زمینه انتقال بازیکنان زیر 18 سال از هر باشگاه دیگری به رئال مادرید را به این سازمان ارسال کند. باشگاه‌های مختلف هم باید مدارک خود را به فیفا ارسال کنند. در نامه‌ای که 17 دسامبر به فدراسیون فوتبال اسپانیا فرستاده شده است از این فدراسیون خواسته شده تا 14 فوریه این اطلاعات را مهیا کند. 48 ساعت بعد، خورخه پرز از فدراسیون فوتبال اسپانیا نامه را به باشگاه رئال مادرید ارسال کرده است و وکیل باشگاه رئال مادرید هم آنها را به زوریخ فرستاده است. این تحقیقات با خرید بازیکنانی نظیر آسنسیو، اودگارد و لوکاس سیلوا توسط رئال مادرید در هفته‌های قبل مصادف شده است. این باشگاه همچنین به دنبال مستور، نوجوان 16 ساله مراکشی هم است. گفتنی ست بارسلونا به خاطر تخلفاتش در زمینه بازیکنان زیر 18 سال تا ژانویه 2016 حق خرید هیچ بازیکنی را ندارد. گفته می‌‌شد رئال مادرید و چند باشگاه اروپایی دیگر تحقیقات در مورد بارسلونا را از فیفا درخواست کرده بودند. تحقیقات حال حاضر از رئال مادرید هم به خاطر شکایت یک منبع ناشناس بوده است. فیفا در نامه‌اش به فدراسیون فوتبال اسپانیا، هدف خود را برقرار کردن حقایق عنوان کرده و همچنین شاکی‌ این پرونده را هم ناشناس خوانده است. گفته می‌‌شود جوزپ ماریا بارتومئو از فیفا در مورد این تحقیق درخواست کرده است.

منبع : http://ssnews.rozblog.com


علاقه آرسنال به مدافع تیم ملی ایتالیا

تصویر ندارد

اشگاه آرسنال دانیله روگانی یکی از ستاره های فصل جاری سری آ را که توسط آنتونیو کونته به تیم ملی ایتالیا نیز دعوت شده است؛ مورد هدف قرار داده است. به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، این مدافع ۲۰ ساله در مالکیت مشترک دو باشگاه امپولی و یوونتوس است و گفته می شود به یوونتوس بازخواهد گشت، اما وب سایت Alfredo Pedulla از علاقه آرسنال به این بازیکن خبر می دهد. گزارش ها حکایت از بازگشت روگانی به یوونتوس در ازای 3 میلیون یورو تا سال 2019 می دهد، اما آرسنال همچنان علاقه مند به جذب این بازیکن است.

منبع : http://ssnews.rozblog.com


پوستر ال پیستولرو، گلزن اروگوئه ای بارسلونا

تصویر ندارد

برای دیدن در سایز اصلی کلیک کنید

منبع : http://ssnews.rozblog.com


جهانبخش: ۱۰ نفره ۲ بار به بازی برگشتیم و این فوق‌العاده است

تصویر ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش پس از بازگشت تیم ملی از استرالیا در مورد مسابقات جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت:” همه دیدند که شرایط تیم ما چطور بود. یک‌دستی و هماهنگی بین بازیکنان تیم ملی موج می‌زد و همین مسئله به کادر فنی هم کمک می‌کرد.” وی ادامه داد:” بازی با عراق را همه دیدند و متوجه شدند که می‌توانستیم به جمع 4 تیم نهایی برسیم. ما در این بازی با اینکه 10 نفره بودیم 2 بار به بازی برگشتیم که این فوق‌العاده است. ضربات پنالتی هم 50 – 50 است.” مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد:” همین که مردم خوشحال هستند نشان می‌دهد ما چه عملکردی در جام ملت‌های آسیا داشتیم. تیم ایران تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه بود. ما امروز می‌توانستیم به جای عراق در نیمه نهایی با کره بازی کنیم اما این اتفاق رخ نداد.”

منبع : http://ssnews.rozblog.com


گوگل یاهو!